Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Leser så ofte at det virker som folk synes det er ille å være naken med fremmede. Men hva med vennere og ikke-fremmede? Er det bedre at de ser deg naken? Selv så vil jeg nå heller stå naken forran 1000 fremmede av det samme og motsatte kjønn enn at venner, familie og andre ikke-fremmede ser meg naken. Hvordan er det for deg?
Gjest hogwash Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Leser så ofte at det virker som folk synes det er ille å være naken med fremmede. Men hva med vennere og ikke-fremmede? Er det bedre at de ser deg naken? Selv så vil jeg nå heller stå naken forran 1000 fremmede av det samme og motsatte kjønn enn at venner, familie og andre ikke-fremmede ser meg naken. Hvordan er det for deg? Kan ikke si jeg bryr meg så mye hvis noen skulle se meg naken, fremmed eller ikke. Så lenge det ikke etterfølges av peking og latter da...
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Og jeg er totalt motsatt. Venner gjør det meg ingenting at ser meg naken (med et par unntak), men offentlig dusjing ol er jeg glad jeg er voksen nok til å ikke bli forsøkt tvunget til lengre.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Det gjør meg ingenting å dusje sammen med andre i f.eks svømmehaller, treningsstudio og lignende. Føler meg temmelig komfortabel med det faktisk
Fønix Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Men hva med vennere og ikke-fremmede? Er det bedre at de ser deg naken? Det må du spørre dem om. For meg spiller det ingen rolle. Har ikke noen problemer med at folk ser hvordan jeg ser ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ingenting i mot å dusje/ skifte sammen med andre av samme kjønn, samme om det er venner eller fremmede. (Å være den eneste som er naken, eller å stå naken foran det andre kjønn bortsett fra min mann er verre )
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Familie: helt uaktuelt. Fremmede: helt uaktuelt. Mannen /kjæresten/elskeren: selvsagt, helt fint.
miss daisy Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg går gjevnlig i svømmehall, og har ingen problemer med å dusje naken der blant fremmede. Jeg har ikke vært i en situasjon der jeg skulle være naken å dusje sammen med venner/kjente siden ungdomskolen. Dengang gjorde det meg ingenting etter gym/svømmetimer. Men nå ville jeg synes det var ubehagelig. Jeg ville ikke bedt en søster/venninde med meg i svømmehallen nå.
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har aldri noe problem med å være naken i garderoben på treningssenteret. På jobb har vi bare en garderobe og tidvis er det to av motsatt kjønn der, men det meste man risikerer å vise fram er ei truse.
Gjest Dorey Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har alltid hatt et veldig avslappet forhold til min egen kropp, gjør meg ingenting at andre ser meg naken. Om sommeren går vi ofte på naturiststrand, det er deilig det
Gjest Gjest_Sheri_* Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Familie: helt uaktuelt. Fremmede: helt uaktuelt. Mannen /kjæresten/elskeren: selvsagt, helt fint. Akkurat det samme føler jeg.
Fortunatus Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Nei, jeg er komfortabel ved å dusje i svømmehaller og treningssentre om det er med eller uten venner/familie Skjønner ikke heeeelt hva som skulle være galt med det? Hvis noen fremmede skulle synes at jeg hadde stygge brystvorter, ja, så er det bare å spre ordet
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Fremmede: helt uaktuelt. Venner: aldri helt naken med dem, men hvis det er noen jeg har kjent lenge og stoler på kan det hende jeg synes det er greit at de ser meg i BH og truse. Familie: ville ikke latt hele familien min se meg avkledd, men det er ikke så ille om moren min kommer inn når jeg er på badet. Så nei til alle familiemedlemmer. Mann/kjæreste/elsker: greit, men blir noe sjenert da også. Offentlige garderober synes jeg er helt grusomt. Dusjer alltid hjemme og er glad jeg aldri må gå i svømmehallen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 Familie: helt uaktuelt. Fremmede: helt uaktuelt. Mannen /kjæresten/elskeren: selvsagt, helt fint. Enig her. Min kropp er privat. Hvis jeg av en eller annen grunn ble tvunget til å velge mellom fremmede og venner, så ville jeg valgt fremmede jeg slapp å se igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå