Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å trene etter en lang sykdomsperiode og er i virkelig dårlig form. Foreløpig overlever jeg pinlig nok kun 15 min på crosstrainer på medium nivå. Jeg trener også styrke med vekter (10 kg)+benpress 5-10 kg. Jeg trener annenhver dag.

Hvor lang tid pleier det å ta før man begynner å se resultater av treningen? Tenker da i forhold til formen og kondisjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei hei!

Det er veldig vanskelig å svare på, for det kommer jo ann på innsatsen din, hva du spiser og hvaslags program du bruker.

Jeg kan forsåvidt linke deg til et program som heter "release your potential" eller RYP, som er bra for både nybegynnere og viderekommende.

Det er sirka 40 sider lesning, så du kan ta en titt på det så hjelper jeg deg gjerne om dette er noe som er intresangt for deg :)

https://www.tn.no/assets/Content/RYP/Releas...ential-v2_1.pdf

Om du følger dette programmet akkurat som de forteller så kan du få veldig gode resultater på bare 12 uker.

Edit: Det er en del reklame i heftet, siden det er laget av et selskap som selger kosttilskudd.

Kosttilskudd kan hjelpe mye, men du finner billigere produkter enn det de har, som er like gode.

Endret av Yme
Skrevet

Bare hyggelig!

Håper det hjelper deg, så er det bare å si ifra om det er noe du lurer på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår ikke det der med 10rm. Så på iForm at det var max vekt man klarte? Max vekt av hva da, hele settet, alle repitasjonene eller ett løft? :fnise:

Skrevet

10rm betyr at du skal finne ut den tyngste vekta du greier å løfte 10 ganger på rad :)

Om du lurer på noe mer, eller er usikker på hva jeg mener så bare spør!

Gjest Gjest
Skrevet
10rm betyr at du skal finne ut den tyngste vekta du greier å løfte 10 ganger på rad :)

Om du lurer på noe mer, eller er usikker på hva jeg mener så bare spør!

Aha, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...