Gå til innhold

hår/sminke

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

hva er vanlig - skal jeg som brud betale min forlovers frisør/sminke? (skjønner jo at jeg kan, men hva er mest vanelig?). også lurte jeg på om hva jeg må regne med i kostnad på den fronten... bor i fredrikstad og har ingen fast frisør her nede ennå... noen som har noen tips på hvor dette kan ordnes? vi har sermonien 10 juni - jeg bør kanskje snart bestille?

har ikke ordnet kjole ennå heller.... skal ikke ha noen trad brudekjole, men en alikevel feiende flott kjole (med prinsessefasong?).

skal ha to brudepiker og en svenn. må vel snart begynne å tenke klær....

hei og hå, takk for nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kommer ikke til å betale for forloveren min. Frisøren kommer hjem til meg på bryllupsdagen, og vil da kun ha tid til å stelle meg. Er ikke sikker på hva det vil koste.

Skrevet

Jeg skal betale forlovers hår og sminke.

Skrevet

Jeg skal også betale for forlovers hår og sminke, synes det er en hyggelig ting! Vet ikke helt prisen, men noen lapper må man vel ut med også for hennes del... *sukk*.... :ler:

Vi har bestilt time hos frisøren allerede, dvs. det var mamma som gjorde det da hun var der, og det er greit å være tidlig ute siden vi blir ganske mange der. Hvis det bare blir deg og forloveren, så haster det ikke sånn vil jeg tro. Men det kommer vel også litt an på hvor pop frisørsalongen du går til er også...

Lykke til - uansett hva du bestemmer deg for å gjøre!! :D

Skrevet

:lol:

kanskje jeg skal spørre min gode venninne og forlover hva hun ser for seg. vi finner det nok ut! vi har som sagt to piker som trolig må en tur innom frisøren også, så vi får se å starte letingen snart tror jeg....

dersom min mann og hans forlover skal gjøre det samme, blir jammen ikke kostnadene store - så utrolig kort hår de begge har (dvs intet hår over 3 mm.) :hoho:

Skrevet

Min forlover skal pynte både meg og seg selv, så det blir ikke noe betaling.....

Men jeg er enig i at det er en hyggelig ting å gjøre....

Skrevet

Jeg skal ikke betale for min forlover. Hun betalte heller ikke for meg da jeg var forlover for henne. Visste ikke at det var vanlig før jeg begynte å ferdes her inne på KG, jeg.

Skrevet

Jeg skal betale for forloveren min. Syns det er en hyggelig ting å gjøre for henne, som en slags takk for at hun stiller opp for meg på alle mulige måter :) . Vi skal stelles sammen, kanskje drikke et glass vin og mimre litt. Jeg tror det blir en god start på en laaaang dag.

Skrevet

Jeg kommer til å betale for min forlover. Har ei venninne som skal ta seg av hår og sminke (frisør), så det blir litt rimeligere enn vanlig frisør :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal betale for henne. Regner med at hun ordner det selv, eller går til sin faste frisør. Mamma og jeg skal imidlertd sminkes og styles sammen.

Skrevet

Jeg har lyst til å betale for forloveren min også, jeg. Så da gjør jeg sikkert det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...