Gjest Shelob Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Trenger Onepiece i bursdagsgave til barnet mitt innen neste helg, altså om 1 uke. Tenkte å bestille fra www.onepiece.no men fant ikke små størrelser og rett farge. Har ikke tid å lete mer på nett osv nå, noen som vet om butikk hvor jeg kan få kjøpt disse? Eventelt nettleverandør som ikke er utsolgt og som leverer raskt? Svette svette!
LukaFrost Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Kan du ikke høre innom butikker som selger barneklær om de har noe lignende?
Gjest najki Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 VeroModa-butikkene selger noe lignende, altså ikke merket OnePiece, men en sammenhengende drakt. Hvis barnet ditt passer i en XS så er dette et alternativ...
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Trenger Onepiece i bursdagsgave til barnet mitt innen neste helg, altså om 1 uke. Tenkte å bestille fra www.onepiece.no men fant ikke små størrelser og rett farge. Har ikke tid å lete mer på nett osv nå, noen som vet om butikk hvor jeg kan få kjøpt disse? Eventelt nettleverandør som ikke er utsolgt og som leverer raskt? Svette svette! www.university.no
Minttu Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 www.university.no Ikke bestill der i fra om du trenger den fort! Jeg bestilte 15 februar, og fikk mail for litt siden at det var så stor pågang men at de fikk inn varer hver uke. Så kan ta 1 uke til før jeg får den.. Hvis de vet de kommer til å selge mye, så kan de ta inn maaasse og få sendt det ut med engang Amundsen sport har noen, så sportsbutikker kan jo være et alternativ Om du ikke får tak i butikk, så kan du si at barnet skal få, men må vente
Gjest Shelob Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Til slutt fant jeg farge/str på www.onepiece.no. Da tok det 4 dager fra jeg bestilte til jeg henta den på posten. Noen dager etter bursdagen, men likevel stor suksess
Phaedra Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Tråden er ryddet iht. KGs regler om reklame. Phaedra,mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå