Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 hei på deg! datet en fyr en mnd's tid. hadde sex, sov over, hilste på noen familimedlemmer og traff barnet en gang. for meg virket det som dette var en gutt jeg kunne stole på... han snakket stadig om at han hadde det travelt om dagen med ting å ordne. plutselig ble det helt brått slutt med kontakten, skjønner ikke hva jeg gjorde galt?? prøvde jo bare å holde kontakten, og hvis han følte jeg maste når jeg sendte en melding i uka, så gir jeg opp... han var vel ikke interesert nok da, siden han ikke tok seg tid?! tror jeg.... han er visst fortsatt online på en datingside (jeg traff han ikke der, men har en venn som sier han er der daglig) noen som har vært i lignende situasjon? hva gjør jeg? er det best å bare glemme han helt? tusen takk for svar og at du leste dette hilsen trist og frustrert jente
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Det er langt fra sikkert at du har gjort noe galt, noen mennesker er bare rare og tar lite hensyn til andre enn seg selv. Han høres ikke ut som noe å samle på, gå videre og finn en fyr som har mer tid til deg
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 noen som har vært i lignende situasjon? hva gjør jeg? er det best å bare glemme han helt? tusen takk for svar og at du leste dette Ja, jeg er i en lignende situasjon nå faktisk. Hadde virkelig noe på gang i noen uker, sex, mye sms osv. Virket som er fyr jeg kunne satse på og småforelsket meg. Men så dabbet det hele bare av. Ingen brå slutt som du opplevde (?), men jeg skrev først hver eneste gang og responsen var ganske laber. Fikk svar og sånn, men følte virkelig ikke han var like interessert som før. Jeg fortsatte å skrive innimellom, men nå har jeg sluttet. Prøver heller spille-kostbar-strategien, så får se om det funker. Er i likhet med deg forvirret og skuffet. Er han ikke interessert kan han vel si det? Å gå rundt og lure og håpe er det verste:( Føler virkelig med deg. Og selv om han er opptatt har han tid til deg hvis han har lyst. Rådet jeg har fått er å prøve å glemme han, hvertfall ikke bruke energi på å løpe etter han. Men det er kjipt og, jeg hater å gi opp før jeg evnt. vet at fyren ikke er interessert. Er det håp har jeg en tendens til å fortsette med litt sms innimellom. Jeg skjønner meg ikke på gutter som uten et ord eller hint plutselig ikke er interessert lengre. Tror ikke du har gjort noe gale, men noen gutter er bare sånn:( Grunnen er et stort mysterium, jeg lurer like mye som deg.
Snipa Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 (endret) TS, det innlegget der kunne nesten vært skrevet av meg. Pga hans travle pendlerliv gikk det uker mellom hvert treff, men likevel kalte han meg for kjæreste. Vi hadde daglig kontakt på sms, og avsluttet gjerne kvelden med en lang telefonsamtale. Plutselig kuttet han bare ut, uten forvarsel, uten å si noe, like brått som man kutter en snor med skarp kniv. Og jeg satt som et spørsmålstegn tilbake og skjønte ingenting. Hvis noen lurer, han lever. Ser han daglig online på nettsiden der vi fant hverandre. Og han er ingen gutt, men en mann midt i førtiårene. Er det rart man blir skeptisk? Endret 13. mars 2010 av Snipa
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 TS, det innlegget der kunne nesten vært skrevet av meg. Pga hans travle pendlerliv gikk det uker mellom hvert treff, men likevel kalte han meg for kjæreste. Plutselig kuttet han bare ut, uten forvarsel, uten å si noe, like brått som man kutter en snor med skarp kniv. Og jeg satt som et spørsmålstegn tilbake og skjønte ingenting. Hvis noen lurer, han lever. Ser han daglig online på nettsiden der vi fant hverandre. Er det rart man blir skeptisk? Etter en tid på KG singelforumet har jeg forstått at skremmende mange gutter gjør slik. Helt uforståelig og det skremmer meg som jente ganske mye! Lurer på om gutter opplever det samme fra jenter i like stor grad? Jeg kunne aldri gjort slikt mot et annet menneske, hadde jeg mistet interessen hadde jeg sagt hvorfor på en fin måte til han og ikke la han gå i uvitenhet. Respektløst!
Gjest nobilian Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 hei på deg! *** Tror ikke du har gjort noe galt, han var gjerne ikke der han bør være for å kunne fungere i et forhold. På et eller annnet punkt i livet er de fleste av oss ubestemte i forhold til hvilken tilværelse vi ønsker oss, og vi prøver ting vi etterhvert ser vi ikke ønsker å ende opp med. Kjenner meg selv igjen fra en tidligere periode i livet. Jeg møtte flere jenter jeg under andre omstendigheter kunne ha endt opp med, men jeg var ikke klar - jeg visste det bare ikke før jeg hadde forsøkt. Man kan gå inn i et forhold med de beste intensjoner, og kanskje ønsker man intenst at det skal funke, likevel merker man det fort når det ikke føles riktig. Tror ikke vi er enten drittsekker eller helgener, tror det hele er avhengig av timing og situasjon. Selv den vi er sammen med nå, kunne vi ha dumpa hvis vi møttes på feil tidspunkt. Bedre lykke neste gang..
Gjest Gjest_sola_* Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 hei på deg! datet en fyr en mnd's tid. hadde sex, sov over, hilste på noen familimedlemmer og traff barnet en gang. for meg virket det som dette var en gutt jeg kunne stole på... han snakket stadig om at han hadde det travelt om dagen med ting å ordne. plutselig ble det helt brått slutt med kontakten, skjønner ikke hva jeg gjorde galt?? prøvde jo bare å holde kontakten, og hvis han følte jeg maste når jeg sendte en melding i uka, så gir jeg opp... han var vel ikke interesert nok da, siden han ikke tok seg tid?! tror jeg.... han er visst fortsatt online på en datingside (jeg traff han ikke der, men har en venn som sier han er der daglig) noen som har vært i lignende situasjon? hva gjør jeg? er det best å bare glemme han helt? tusen takk for svar og at du leste dette hilsen trist og frustrert jente Hmmmm kanskje du må se filmen: Han er faktisk ikke interessert, eller lese boka. Jeg tror dessverrre ikke han er intr. Eller verdt at du skal være lei deg over....
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 I stede for å spille kostbar i slike situasjoner bør en spille gi faen rollen. Dvs, ikke spill den, vær den! Forøvrig må folk begynne å gi når de virkelig vil.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 dette er akkuart som å høre meg, er i samme situasjon... for siste gang prøvde jeg og ringe for å høre hvordan responsen var. han svarte og vi pratet. jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt siden han ikke tok kontakt, svaret jeg fikk var at det hadde jeg IKKE... virker ikke som om han er helt interesert, men samtidig klarer jeg ikke gi opp håpet fordi han sa vi skulle snakkes på slutten sa han vi snakkes, han hadde det travelt skulle på fest... ikke meningen å bryte opp her TS, men hva burde JEG gjøre i denne situasjonen??? Takk
Gjest TS Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Ja, jeg er i en lignende situasjon nå faktisk. Hadde virkelig noe på gang i noen uker, sex, mye sms osv. Virket som er fyr jeg kunne satse på og småforelsket meg. Men så dabbet det hele bare av. Ingen brå slutt som du opplevde (?), men jeg skrev først hver eneste gang og responsen var ganske laber. Fikk svar og sånn, men følte virkelig ikke han var like interessert som før. Jeg fortsatte å skrive innimellom, men nå har jeg sluttet. Prøver heller spille-kostbar-strategien, så får se om det funker. Er i likhet med deg forvirret og skuffet. Er han ikke interessert kan han vel si det? Å gå rundt og lure og håpe er det verste:( Føler virkelig med deg. Og selv om han er opptatt har han tid til deg hvis han har lyst. Rådet jeg har fått er å prøve å glemme han, hvertfall ikke bruke energi på å løpe etter han. Men det er kjipt og, jeg hater å gi opp før jeg evnt. vet at fyren ikke er interessert. Er det håp har jeg en tendens til å fortsette med litt sms innimellom. Jeg skjønner meg ikke på gutter som uten et ord eller hint plutselig ikke er interessert lengre. Tror ikke du har gjort noe gale, men noen gutter er bare sånn:( Grunnen er et stort mysterium, jeg lurer like mye som deg. Tusen takk for alle svar Godt å høre at jeg ikke er alene... Alle jenter og gutter fortjener en partner som bryr seg ordentlig! utfordringen er bare å ha ryggrad nok til å glemme de som ikke gjør det... kjærlighet gjør blind....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 dette er akkuart som å høre meg, er i samme situasjon... for siste gang prøvde jeg og ringe for å høre hvordan responsen var. han svarte og vi pratet. jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt siden han ikke tok kontakt, svaret jeg fikk var at det hadde jeg IKKE... virker ikke som om han er helt interesert, men samtidig klarer jeg ikke gi opp håpet fordi han sa vi skulle snakkes på slutten sa han vi snakkes, han hadde det travelt skulle på fest... ikke meningen å bryte opp her TS, men hva burde JEG gjøre i denne situasjonen??? Takk noen som kan hjelpe meg også????? er forvirra? er det vanelig at forhold begynner slik?..... lei meg
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Når det skjærer seg så tidlig burde varslsklokkene ringe- vil du virkelig inn i et forhold med vedkommende???
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Når det skjærer seg så tidlig burde varslsklokkene ringe- vil du virkelig inn i et forhold med vedkommende??? sant... men alikevel, så er det å ha is i magen. og vente litt, hvis du skjønner. noen liker å ta ting over tid. man blir så forvirra men samtidig vil man at ting skal gå bra. innerst inne veit jeg at det ikke skal være sånn, men i neste øyeblikk når vi prater i sammen og han sier vi snakkes, får jeg et lite håp. veit kke om du skjønner hva jeg mener? øser bare ut tankene mine nå... Hvorfor gidder jeg? jo fordi kjærlighet gjør blind og jeg har visst blitt litt glad i han... desverre
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #14 Skrevet 13. mars 2010 sant... men alikevel, så er det å ha is i magen. og vente litt, hvis du skjønner. noen liker å ta ting over tid. man blir så forvirra men samtidig vil man at ting skal gå bra. innerst inne veit jeg at det ikke skal være sånn, men i neste øyeblikk når vi prater i sammen og han sier vi snakkes, får jeg et lite håp. veit kke om du skjønner hva jeg mener? øser bare ut tankene mine nå... Hvorfor gidder jeg? jo fordi kjærlighet gjør blind og jeg har visst blitt litt glad i han... desverre Jada, jeg skjønner hva du mener, men ha nå litt respekt for deg selv også! Du skriver noen liker å ta ting over tid- men det gjør tydeligvis ikke du- så hvorfor ikke prøve å finne noen som liker å ta ting i mer samme tempo som deg?
HulaHoop Skrevet 13. mars 2010 #15 Skrevet 13. mars 2010 innerst inne veit jeg at det ikke skal være sånn, men i neste øyeblikk når vi prater i sammen og han sier vi snakkes, får jeg et lite håp. "Vi snakkes" kan være en måte å avslutte samtalen på. Det er min erfaring i hvert fall. Det er nødvendigvis ikke ment bokstavelig. Han vil ta kontakt hvis han virkelig er interessert.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Jada, jeg skjønner hva du mener, men ha nå litt respekt for deg selv også! Du skriver noen liker å ta ting over tid- men det gjør tydeligvis ikke du- så hvorfor ikke prøve å finne noen som liker å ta ting i mer samme tempo som deg? ehhhh - hvem har sagt jeg ikke vil ta ting over tid??? men jeg syns at selvom man tar ting over tid kan man holde kontakt. eller om man har mye å gjøre har man tid hvis man er ordentlig interesert!!! det er forskjellen forøvrig er jeg enig i deg! kanskje han er en person som ikke tenker over at det blir stille noen uker.. jeg må ha bekreftelse på at det er noe der, men vil ikke buse inn i noe forhold heller.. Takker for gode tips
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 Tror ikke vi er enten drittsekker eller helgener, tror det hele er avhengig av timing og situasjon. Selv den vi er sammen med nå, kunne vi ha dumpa hvis vi møttes på feil tidspunkt. Man er ikke drittsekk fordi man ikke har de rette følelsene, eller fordi man plutselig mister interessen. Man er drittsekk fordi man ikke er mann (eller kvinne) nok til å SI dette rett ut. Man overlater til "offeret" å skjønne det ut fra manglende svar på henvendelser, unnskyldninger om at man har det travelt, etc. Det er ufint - og det blir ufint uansett hvem som gjør det. Hvor mye koster det egentlig å si på en pen måte at man ikke er interessert lenger eller at man kan være venner men ikke mer? Jeg kaller det alminnelig folkeskikk!
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mars 2010 #18 Skrevet 14. mars 2010 sant... men alikevel, så er det å ha is i magen. og vente litt, hvis du skjønner. noen liker å ta ting over tid. man blir så forvirra men samtidig vil man at ting skal gå bra. innerst inne veit jeg at det ikke skal være sånn, men i neste øyeblikk når vi prater i sammen og han sier vi snakkes, får jeg et lite håp. veit kke om du skjønner hva jeg mener? øser bare ut tankene mine nå... Hvorfor gidder jeg? jo fordi kjærlighet gjør blind og jeg har visst blitt litt glad i han... desverre Når han ikke tar initiativ så er dette bare en frase for han. "Hadet bra", "god helg" - analyserer du disse like mye som "Vi snakkes"? Det er bare hans måte å avslutte samtalen på og betyr ingenting - med mindre han skulle kjede seg så mye neste gang du tilfeldigvis ringer at han kan gi en trøsterunde. Hvis noen er interessert - og de har normalt utviklede følelsesmønster - så skal det være unødvendig å krype, tigge og gjøre seg liten for å få oppmerksomhet. Må du tigge så er han ikke interessert.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2010 #19 Skrevet 14. mars 2010 Man er ikke drittsekk fordi man ikke har de rette følelsene, eller fordi man plutselig mister interessen. Man er drittsekk fordi man ikke er mann (eller kvinne) nok til å SI dette rett ut. Man overlater til "offeret" å skjønne det ut fra manglende svar på henvendelser, unnskyldninger om at man har det travelt, etc. Det er ufint - og det blir ufint uansett hvem som gjør det. Hvor mye koster det egentlig å si på en pen måte at man ikke er interessert lenger eller at man kan være venner men ikke mer? Jeg kaller det alminnelig folkeskikk! Som om jeg skulle sagt det selv! Enig!!! Respektløst mot den andre parten...
Gjest nobilian Skrevet 14. mars 2010 #20 Skrevet 14. mars 2010 Man er ikke drittsekk fordi man ikke har de rette følelsene, eller fordi man plutselig mister interessen. Man er drittsekk fordi man ikke er mann (eller kvinne) nok til å SI dette rett ut. Man overlater til "offeret" å skjønne det ut fra manglende svar på henvendelser, unnskyldninger om at man har det travelt, etc. Det er ufint - og det blir ufint uansett hvem som gjør det. Hvor mye koster det egentlig å si på en pen måte at man ikke er interessert lenger eller at man kan være venner men ikke mer? Jeg kaller det alminnelig folkeskikk! *** Helt enig i at man burde være åpen om hva ståa er, men gjør man det ikke kan det like gjerne komme av mangel på guts som av at vedkommede ikke bryr seg. Feiging er ikke det samme som drittsekk. For å ha det sagt; jeg har med ét unntak vært ærlig med jenta om hvorfor det ikke funket, så det er ikke meg selv jeg skal forsvare her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå