Gjest trøndern Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Vi har datet ganske lenge, - ca 1 måned. Har begynt å kysse og klemme. Vi møtes ca en gang i uken. Han har sagt han synes jeg er en koselig jente og vil bli mer jkent med, - men i en rolig tempo. Han sa han skulle sende en melding om vi skulle møtes en kveld, - jeg ventet og ventet den kvelden, - så det endte med at jeg sms han. Han sa han ble overrasket av noen venner, - og nå skal han feste. Jeg ble litt skuffet at han ikke sms meg og sa fra om det? Og, - jeg begynte å lure om når er det på tide å snakke med han om våres forhold? Vi møtes ikke så mye, - jeg savner at han har 1-2 timer til overs å møte meg, men virker som han tar det veldig med rolig. Jeg er usikker hvordan han liker meg, - fordi jeg er forelsket i han. Er så redd at han liker å kose og kysse med meg,- uten at det betyr så mye for han. Redd å bli såret :S
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hva ville du gjort om du IKKE satte livet ditt på vent for ham? Jeg foreslår at du GJØR det nå og istedet. Og så kommer han nok om han mener det.
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 At han ikke sa ifra på en ordentlig måte, sier meg at fyren dessverre ikke er særlig interessert. Hvis du er redd for å bli såret, så ville jeg sørget for å ikke bli så involvert som det høres ut til at du er. Han er nok ikke like involvert i deg og kjører sitt eget løp. Dessverre.
Gjest ts Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 At han ikke sa ifra på en ordentlig måte, sier meg at fyren dessverre ikke er særlig interessert. Hvis du er redd for å bli såret, så ville jeg sørget for å ikke bli så involvert som det høres ut til at du er. Han er nok ikke like involvert i deg og kjører sitt eget løp. Dessverre. tja, - han har spurt meg om å møtes, - og har sagt han liker meg tidligere. Ler med meg og koser seg med meg. Så jeg tviler litt om han ikke er interessert. men..... jeg får vel ta opp med han vil gå videre eller stoppe helt opp.
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 -Ikke hør så mye på hva han sier, men se mer på hva han faktisk gjør.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Han er interessert i deg, og har lyst på deg. Paralellt med en eller to damer til.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Så ditt problem er egentlig at du er forelsket, og at da blir du usikker og redd. Kanskje fortelle det til ham? Si det stilt og forsiktig og uten å bebreide ham for at han ikke sendte sms. Og uten å be om gjensidighet. Bare informere ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå