thomas81 Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er en ung mann på 28 år som i januar ble singel. Jeg hadde virkelig funnet min drømmedame her i livet. vi har vært sammen i snart åtte år og har ei jente sammen på 5år. Hun fortalte plutselig att hun ikke elsket meg mer, var glad i meg, men mere som venn.... Jeg sliter virkelig for tiden om hva jeg kan gjøre for å vinne tilbake hennes hjerte.. Hun har nå fått kontakt med en gammel venn fra undomstiden hennes, men vet ikke om det er bare en fase hun skal komme igjennom eller hva tror dere??? Men hvis noen har noen tips om hva/hvordan jeg burde forholde meg til henne for å kanskje få henne tilbake til meg er jeg høyst takknemlig Jeg er villig til å gjøre alt for å få henne tilbake, men er redd for å "mase" på henne også. MVH Thomas
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Det beste er å akseptere bruddet fullstendig. Du kan ikke få henne til å forandre mening. Det du kan gjøre er å sørge for at du har det bra også uten henne. Vær vennlig og imøtekommende når dere har den nødvendige kontakten i forbindelse med overlevering av barnet, men ha null kontakt ellers. Synes ikke du skal kjempe for å få henne tilbake. Jo mer du kjemper, jo mindre sjanse er det for at hun ombestemmer seg. Når hun attpåtil har begynt å treffe en annen mann, bør det virkelig ligge under din verdighet å prøve å få henne tilbake. Du er sannsynligvis en tøffel, så ikke gjør deg til en enda større en.
thomas81 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 Det beste er å akseptere bruddet fullstendig. Du kan ikke få henne til å forandre mening. Det du kan gjøre er å sørge for at du har det bra også uten henne. Vær vennlig og imøtekommende når dere har den nødvendige kontakten i forbindelse med overlevering av barnet, men ha null kontakt ellers. Synes ikke du skal kjempe for å få henne tilbake. Jo mer du kjemper, jo mindre sjanse er det for at hun ombestemmer seg. Når hun attpåtil har begynt å treffe en annen mann, bør det virkelig ligge under din verdighet å prøve å få henne tilbake. Du er sannsynligvis en tøffel, så ikke gjør deg til en enda større en. Den er god. Takk for tipset. Er sånn jeg gjør nå også det, ikke noen kontakt utenom når det gjeller jenta vår. Er vel ikke noen tøffel enda allefall, og har ikke tenkt å bli en. Thomas
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Du er ikke noe tøffel selv om du har ønsker om at dere skal bli sammen igjen! Ville bare si det Men dessverre er det vanskelig å "vinne" kjærligheten tilbake igjen, og kanskje det aldri ville blitt det samme igjen etter bruddet? Prøv å finne en måte å trives med deg selv alene på,og fokuser på dattera deres og tiden du tilbringer med henne. Kjenn på kjærlighetssorg og savnet. Det kan være fryktelig vondt mens det står på men det er en del av prosessen man må gjennom. Lykke til hva enn du gjør
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil råde deg til det samme. To gode ting kan skje om du begynner på et nytt liv hvor du setter deg selv og barnet først. Det ene er at hun plutselig ser deg som et selvstendig menneske igjen og vil ha deg tilbake. Det andre som kan skje er at du sakte men sikkert kommer over henne, og begynner å glede deg over tilværelsen igjen. Jeg håper du klarer å ta godt vare på deg selv og gjør lystbetonte ting når du er alene. Hent frem igjen gamle drømmer og se om du ikke kan virkeliggjøre noen av dem. Lykke til Helga
thomas81 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 Takker for dette Er jo dattra mi som betyr alt for meg nå, selvom jeg har ett stort savn etter eksen... Men får bare ta en dag av gangen og se hva som skjer fremover. Thomas
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Av en eller annen merkelig grunn så er det som oftest slik at kvinner begynner å miste interessen når mannen bli for interessert og/eller glad i henne. Mye av det du skriver også tyder på at du har for stor respekt for henne. Eks: Hun har truffet en gammel venn og du er redd for å mase på henne. Det du egentlig gjør da er å sette henne enda høyere noe som gjør henne enda mer sikker på at du kun er i vennesonen. Du trenger ikke prøve å forstå hvorfor kvinner handler som de gjør, men bare prøve å innse at slik er det bare. Vil ikke direkte tro du er en tøffel men det virker for meg som hun har kommet litt ovenpå og mistet litt respekten for deg. Det blir litt feil av deg å henvende deg på kvinneguiden for du får ikke den virkelig sannheten av kvinner. Nå vet jeg ikke hva slags erfaring du har med kvinner fra før. Men du har sikkert hørt og eller lagt merke til at man kan "gi faen" "stikke av" "oppføre seg som en tulling" osv osv og likevel er dama interessert og løper etter deg. Akkurat nå vil jeg tro du befinner deg i andre enen av skalaen. Hun tar deg for gitt, du respekterer henne og meningene hennes for mye, du er rett og slett for ordentlig. Og da havner man i vennesonen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Jeg ville lurt henne til å tro at jeg var enig i bruddet. Jeg ville sagt at jeg også tror at vi ikke er det optimale paret, at det ble for mye hverdagstralt og lite spenning. Og at vi sikkert vil finne mer passende partnere hver for oss. Si også at det er bra hun har truffet en ny en og finner ut av det. Så ville jeg begynt å date noen damer etterhvert. Du trenger ikke å innlede noe forhold, men bare ha hyggelig samvær. Når hun ser hvor godt du takler bruddet er det en sjanse for at interessen våkner hos henne igjen. Men da skal du ikke være klar. Hvis hun skulle ønske deg tilbake igjen, må hun KVALIFISERE for deg. Hun har tross alt dumpet deg og tatt en annen. Det er ikke noe du tilgir uten videre. Hun får jammen slite for å få deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå