Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hårlusa
Skrevet

Jeg vil gjerne ha langt og fint hår og klipper jevnlig tuppene. Men håret mitt blir så fort slitt og stygt. Jeg tenkte å bestille varer fra strawberrynet... men aner jo ikke hva som er best..

Evt finnes det noe naturlig man kan prøve (ala øl, egg, grønnsåpe tips liksom.. hehe..)

Jeg har tynt hår, med hårtupper som lett knekker og håret er så tørt at det ser ut som saueull selv om det er nyklippet. Jeg er klar over at jeg burde klippet mer.. Men jeg VIL ha langt hår.. Så mitt dilemma er altså.. hva slags shampo/balsam, kur eller annet stæsj kan rette opp i mitt problemhode?? (mindre tørt/skadet hår og mindre fet hodebunn)

Er så mange som går rundt med hår som er så fint, med volum og hele pakka.. Men jeg får ikke håret mitt slik selv om jeg stikker fingrene i stikkkontakten..

Noen tips å få??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om mitt hår..

Jeg bruker et par dråper av et serum fra L'anza (fåes på lookfantastic eller ebay feks) i tuppene. Hået blir da blankt, ikke brusete og tørt og lett å gre gjennom. og ikke minst så lukter det kjempegodt!! Frisøren min sier også at etter jeg begynte med det, så er håret blitt mye mindre slitt for hver gang. tenger ikke klippe fordi det er slitt, klipper for å få løftet det.

Mitt hår er superglatt og ligger flatt etter alt mulig uansett. Og så ble jo håret så fort fett av alt sammen.. men nå har jeg begynt å bruke volumspray eller skum i sprayform, som jeg sprayer i hårrøttene før jeg føner. Da får jeg litt volum i håret. Etterpå srysser jeg i litt saltvannspulver i hodebunnen, og det skaper veldig bra vlum samtdig som det holder seg sånn!! et funn:) Og det beste av alt, jeg kan gå et par -tre dager før jeg trenger å vaske håret. Før måtet det vaskes hver dag.

Dette pulveret matter jo håret, så skal jeg pynte meg sprayer jeg i litt glans evt.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Etterpå srysser jeg i litt saltvannspulver i hodebunnen, og det skaper veldig bra vlum samtdig som det holder seg sånn!! et funn:) Og det beste av alt, jeg kan gå et par -tre dager før jeg trenger å vaske håret. Før måtet det vaskes hver dag.

Dette pulveret matter jo håret, så skal jeg pynte meg sprayer jeg i litt glans evt.

Hva heter dette produktet? Det MÅ jeg ha :)

Gjest skriver balsametoden. Selvfølgelig bruker jeg balsam i tuppene og ikke inn mot hodebunnen.. Men dette hjelper ikke uansett. Jeg har hypotyreose, så derfor er håret mitt helt kaotisk. Men gode produkter kan gjøre underverker og derfor lurer jeg på hvilke produkter som er gode og som anbefales :o)

Det serumet fra L'anza skal jeg se om jeg finner nå.. hørtes jo ut som et supert produkt :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva heter dette produktet? Det MÅ jeg ha :)

Gjest skriver balsametoden. Selvfølgelig bruker jeg balsam i tuppene og ikke inn mot hodebunnen.. Men dette hjelper ikke uansett. Jeg har hypotyreose, så derfor er håret mitt helt kaotisk. Men gode produkter kan gjøre underverker og derfor lurer jeg på hvilke produkter som er gode og som anbefales :o)

Det serumet fra L'anza skal jeg se om jeg finner nå.. hørtes jo ut som et supert produkt :)

Balsammetoden finner du informasjon om her http://lockig.se/. Jeg tok noen tips derfra dvs, ikke børst håret når det er tørt, påfør produkter i kliss vått hår, satengputetrekk, ikke rufse med håndduken! Helst ikke bruk frotte håndduker (mikrofiberduk istedet).

Ha litt honning eller olje i balsamen for at den skal være ekstra nærende, og unngå å massere sjampo i lengdene. Jeg fikk redusert mitt bustehår med sikkert 80% av å gjøre dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...