Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg lurte litt på hvorfor folk velger å vil bli slettet istendenfor å stoppe å bruker kontoen?
leirbål Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Noen har skrevet for mye om seg selv og livet sitt, så det blir for gjenkjennende. De angrer på at de utleverte seg så mye. Andre blir mobbet her inne. Det er flere som har slettet brukeren sin pga. dette. Andre ønsker bare å starte på nytt. Gi et nytt førsteintrykk. Og siden det kun kan være en bruker pr. epost adresse, og de ikke godtar f.eks. hotmail adresser, må de nesten slette den gamle brukeren for å lage en ny. Dette er de årsakene jeg kommer på nå.
Teriyaki Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hmmm..Ja det er egentlig litt spesielt det her med denne mobbingen på KG..
leirbål Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg vet ikke om det er så unikt for kg. Det er en del som blir mobbet på andre forumer også. Bla. en dame som hadde en del likehetstrekk (ganske vanlige ting), med en bruker som mange tydligvis mislikte. Hver gang hun skrev et innlegg dikk hun beskjed om å kutte ut narrespillet, og innrømme at det var henne. Ei annen fikk kjeft når hun fortvilet skrev om sin psykisk syke mann som hadde reist hjemmefra, og etterlatt seg et selvmordsbrev. (Han gjennomførte det.) Begge disse er i samme forum, og ikke KG. jeg tror det er mobbere overalt. Og det er så lett å være slem når man er anonym, og ikke ser den de er slem mot.
Gjest Huffsa Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Har hatt flere brukere her i løpet av årene. Som regel er det fordi jeg enten blir forfuglt eller fordi jeg har skrevet noe med brukerkontoen min som jeg ikke vil alle skal lese (var ikke så smart at jeg brukte gjest ) Noen dro det alt for langt og en gjest var ekstremt slem og onskapsfull mot meg. Hatt denne brukeren en stund nå, og har ikke gjort noe for å holde meg anonym, legger ut bilder av hunden og katten min. Men da lager jeg også inlegg jeg ikke vil alle skal lese som gjest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå