Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 hei. jeg lurer på om hvor lenge en hund kan være hjemme alene? jeg skal bort,men vurdere og droppe det. siden da blir hunden min hjemme alene i 12 timer. noe jeg egentlig syns er alt for lenge. han er vant til og være hjemme 8 timer alene. det er ikke hver dag,siden det som oftes er noen her hjemme. hva tror dere? skal jeg bli hjemme ssammen med hunden min. eller går det fint med de timene? kan jo legge til at han sover for det meste av tiden. er ikke sutrete når vi drar. han er løs i huset
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 hei. jeg lurer på om hvor lenge en hund kan være hjemme alene? jeg skal bort,men vurdere og droppe det. siden da blir hunden min hjemme alene i 12 timer. noe jeg egentlig syns er alt for lenge. han er vant til og være hjemme 8 timer alene. det er ikke hver dag,siden det som oftes er noen her hjemme. hva tror dere? skal jeg bli hjemme ssammen med hunden min. eller går det fint med de timene? kan jo legge til at han sover for det meste av tiden. er ikke sutrete når vi drar. han er løs i huset Må du være borte i 12 timer da? Hva med å komme hjem etter 8 siden han er vant til det? Personlig tror jeg ikke det er noe stress om han er alene hjemme i 12 om han er vant til 8. Hunder har jo ikke mye tidsperspektiv. Hva med å gi nr ditt til noen naboer, så de evt kan ringe deg om de hører at den blir urolig så du kan komme hjem?
Gjest ts Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Må du være borte i 12 timer da? Hva med å komme hjem etter 8 siden han er vant til det? Personlig tror jeg ikke det er noe stress om han er alene hjemme i 12 om han er vant til 8. Hunder har jo ikke mye tidsperspektiv. Hva med å gi nr ditt til noen naboer, så de evt kan ringe deg om de hører at den blir urolig så du kan komme hjem? ja,pga av tog. vet at han sikkert hadde klart og vært hjemme alene. men det er den dårlige samvitigheten at han må være hjemme alene så lenge.
Gjest ts Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 jeg blir hjemme jeg. kommer ikke til og ha samvitighet til og dra fra den søte lille skapningen:) så da blir det en lørdags kveld med den trofaste lille vennen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå