Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 katten min har nå begynt å gå ute på det tredje stedet vi bor og det er i førsten nå. jeg er bekymra for om ikke kommer tilbake. klarer ikke helt å legge det fra meg før jeg vet hun finner veien tilbake og har gjort det noen ganger liksom.. vi har vært ute med bånd sammen 4, 5 ganger eller noe, rundt huset, litt nedi gata osv så ho er litt kjent tror (håper) jeg. hehe. har vinduet oppe på soverommet nå så ho kan hoppe inn som ho vil. og inn i stua. har vært ute 1-2 ganger her før og men da var det bare et kvarter eller noe. var rett utenfor døren min når jeg gikk og lukkte opp. vanligvis så gjør vi det sånn at jeg går i vinduet/døren og roper på ho, så kommer ho. sånn har det alltid vært. har det bare gått noen minutter hun har vært ute kommer ho ikke når jeg roper men hvis det har gått en time eller mer da pleier ho å komme. gjort det på de andre stedene før ihvert fall. jeg er bare så bekymra nåå. vært ute en halvtime eller sånn nå. og håper ho vender tilbake igjen. uff.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor du bekymrer deg når det har gått bra før. Jeg pleier aldri å bekymre meg når jeg har min ute på nye steder.
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor du bekymrer deg når det har gått bra før. Jeg pleier aldri å bekymre meg når jeg har min ute på nye steder. er bare redd hun ikke skal finne veien hjem tilbake, gå seg bort eller ikke komme tilbake i det hele tatt liksom. wæh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå