Gå til innhold

prinsessebrudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hva heter det når skjørtet ved hoftene går utover? :fnise: dårlig å forklare, men at den er stram på overkroppen. prinsessekjole? uansett, jeg har kjøpt kjole jeg skal ha underskjørt under. så den har ikke den funksjonen. underskjørtet får jo bare den nedre del av kjolen til å gå litt ut. men går det på noen måte å få den effekten, prinsesskjole, på en "vanlig" brudekjole også? et slags skjørt man kan ha under eller noe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På engelsk kalles det somn regel ballgown.

Jeg tror ikke du kan få til dette uten at kjolen har denne formen i utgangspunktet - dvs en A-line kjole forblir som regel det - du kan justere hvor mye den står ut nederst med underskjørt med eller uten ringer, men det er som regel egne typer kjoler som er designet til å gå ut i midjen. Ofte er de også todelte, så de har et korsett til bysten, og så er skjørtet separat.

Gjest Bride to be!
Skrevet
hva heter det når skjørtet ved hoftene går utover? :fnise: dårlig å forklare, men at den er stram på overkroppen. prinsessekjole? uansett, jeg har kjøpt kjole jeg skal ha underskjørt under. så den har ikke den funksjonen. underskjørtet får jo bare den nedre del av kjolen til å gå litt ut. men går det på noen måte å få den effekten, prinsesskjole, på en "vanlig" brudekjole også? et slags skjørt man kan ha under eller noe? :)

Man får kjøpt underskjørt med stålringer i. Du kan velge mellom 1, 2 eller 3 ringer som regel....se f.eks. her: http://cgi.ebay.com/3-hoop-2-layer-White-W...=item2c515b490a

Skrevet

Bare vær klar over at med sånne ringer, ser kjolen helt dust ut når man sitter eller kneler (for de som gifter seg i kirken). Ei venninne av meg skulle på død og liv ha sånne tross alle advarsler; hun ble sittende hele vielsen og irritere seg over hvordan det så ut, og måtte ta underskjørtet av til middagen fordi det var i veien for mannens hennes. Sånne ringer er bare fint når man står, ellers veldig upraktisk og stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...