Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mimie
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å begynne å bruke mineralsminke, ettersom jeg bare hører positivt om den.

Men jeg har en del spørsmål rundt dette:

Går det an å få/kjøpe prøve-sminke for å se hva som passer deg best?

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bruke Fairy Light. Jeg har ganske så lys hud. Men jeg liker å ha litt mer farge, hvertfall hvis jeg skal på fest eller på byen.. Og til sommeren - hvor man gjerne blir brunere.. Hva gjør man? Kjøper to forskjellige? En lys og en mørkere?

Hvilken mineralsminke er best? Har hørt mye bra om i.d BareMinerals men også om everydaminerals. Hva er best?

MÅ man bruke kostene som "hører til", for at det skal se bra ut?

Hvor er det billigst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har veldig lyst til å begynne å bruke mineralsminke, ettersom jeg bare hører positivt om den.

Men jeg har en del spørsmål rundt dette:

Går det an å få/kjøpe prøve-sminke for å se hva som passer deg best?

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bruke Fairy Light. Jeg har ganske så lys hud. Men jeg liker å ha litt mer farge, hvertfall hvis jeg skal på fest eller på byen.. Og til sommeren - hvor man gjerne blir brunere.. Hva gjør man? Kjøper to forskjellige? En lys og en mørkere?

Hvilken mineralsminke er best? Har hørt mye bra om i.d BareMinerals men også om everydaminerals. Hva er best?

MÅ man bruke kostene som "hører til", for at det skal se bra ut?

Hvor er det billigst?

vet Tikei.se har prøver til 10 kr, rask leveranse!Og det er billig.Everydayminerals har også prøver, men tar så lang tid å få i post.Jeg har lys hud og bruker Jane iredale i fargen bisque," warm silk" er litt mørkere men til lys hud, om sommeren :warm sienna

Skrevet

Tikei og Everyday Minerals er veldig gode merker, synes jeg. Prøvene er veldig billige, og varene kommer raskt. Når jeg har bestilt fra Tikei har det gått under en uke hver gang, bortsett fra en gang rett før jul. Og når jeg har bestilt fra EM har det gått 8 dager. ID sin vanlige mineralfoundation inneholder bismuth, som veldig mange reagerer på (urenheter, utslett, kløe, "grå" hud..), men de har en versjon uten bismuth som heter ID matte foundation.

For de anledningene hvor du ønsker en mørkere farge er det ikke verre enn å kjøpe prøver i den fargen, selv om boksene er små holde de til en god del påføringer.

Ang koster bør du bruke en kost ment for foundation, Tikei sin kabukikost er fantastisk god!

Tikei får du på www.tikei.se, EM får du på www.everydayminerals.com og ID får du overalt :P feelunique.com, lookfantastic.com osv.

Skrevet

Anbefaler fondation i din egen hudfarge også bruker du solpudder for å få farge :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg har mineral foundation fra Tikei, er kjempefornøyd!

Bestilte først prøver til 10 kroner stykket, samt en Kabuki-kost for påføring.

Nå har jeg funnet en farge som passer meg perfekt, og er superfornøyd :bolledeig:

Gjest Gjest
Skrevet

Full foundation som er mørkere = brunkrem tryne..

Bruk heller solpudder ja.

Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Selger de mineral-solpudder? Og selger de det på Tikei?

Er ikke helt inn i dette enda..

Skrevet

Du får tak i mineral solpudder ja :)

Skrevet

Ok, flott:)

Men bruker dere også øyenskygge?

Ser liksom ikke helt vitsen i det, er jo bare på øyelokka..

Eller..?

Skrevet
Ok, flott:)

Men bruker dere også øyenskygge?

Ser liksom ikke helt vitsen i det, er jo bare på øyelokka..

Eller..?

.. Altså - mineraløyenskygge

Skrevet

Bruker mineraløyenskygge ja.. =)

Gjest Gjest
Skrevet
.. Altså - mineraløyenskygge

Det gidder ikke jeg. Roter så mye med løse produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...