Gå til innhold

Ufornuft og avhengighet...

vixen

Anbefalte innlegg

Uff, begynte å tenke over at det faktisk er en ganske ufornuftig syssel å bedrive timesvis inne på disse sidene. Misforstå meg rett! Det er veldig interessant og nyttig lesning til tider og også mye moro man kan få med seg, men man blir jo rent avhenging. Og det er det mange som har blitt her inne ettersom jeg forstår. Selv har jeg jo bare status som nybegynner enda så jeg har vel en del å gå på der, men tiden flyr... og jeg kjenner meg selv såpass at jeg ser faresignalene allerede. :)

Det finnes selvfølgelig verre ting å bli avhengig av enn å styre og stelle her inne, så sånn sett vil sikkert mange si det er en sunn hobby, men nå er ikke jeg blant de mange. Jeg skal seriøst prøve å begrense meg litt for hva jeg skriver her inne og hvor mye. Vet det kan blli mye pissprat og lange avhandlinger som ikke fører noe steds hen og som heller ikke er verken konstruktiv eller nyttig for noen, ikke en gang for meg selv. Kanskje da hvis man ser bort i fra de minuttene jeg faktisk satt og skrev humbuget. Da var det sikkert verdt det.

Uansett er det greit å ha et sted hvor man kan skuffe unna alle mikk-makk tanker og urfornuftig vås slik at det ikke tar opp for mye plass i en ellers fullstappa hjerne. Det ufornuftige må ut for å få det fornuftige inn. Tror det er mange som misforstår akkurat det der. Jeg skal i alle fall forsøke å la være å gå rundt å spare på disse avstikkertankene mine og bli kvitt litt søppel og rask for å få plass til kunnskap og visdom. Det har visst blitt sagt en gang at menneskene bare bruker 10-15% av hjernens kapasitet, og da mener jeg at det ikke kan brukes på vrøvl...

Hehe, vel... spørs vel om det var lettere sagt enn gjort, så jeg trekker det litt tilbake. Kan heller si at jeg skal dele litt av susemikkeltankene og på den måten få lettet litt på belastningen dette har på de stakkars 15 prosentene mine. Om det skaper mer belastning på andres prosenter, beklager jeg dette.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg

en riktig god jul

og

et godt nyttår!

Håper du har det bra.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...