Gjest sminke-guri Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Var hos tannlegen i går, og i den forbindelse hadde jeg tatt en sobril siden jeg mistenker henne (tannlegen) for å ha forsøkt og pine meg til døde ved de foregående besøkene. Vel, jeg overlevde tydeligvis siden jeg kom sutrende inn på Glassmagasinet. (Nå husker jeg ikke lenger hva jeg egentlig skulle der) Men altså, når man kommer sutrende inn på Glassmagasinets parfymeriavdeling, blir man omhendertagen av de velpleide damene som er mer enn villig til å demostrere ditt forbedringspotensiale. Lang historie kort: Jeg la ut om min forvirring og frusterasjon ang. hudpleie, sminke som ikke var til å begipe seg på ovs. Dermed ble jeg dyttet ned på stol for overhaling. Det morsomste (og nesten det eneste jeg husker) var når leppestiften kom fram. Jeg protesterte vilt og var fast bestemt på at den fargen ikke passet til meg. Joda, og det har jeg da tenkt og demostrere for deg. Og dermed ble begge hendene min holdt fast, og jeg fikk den der leppestiften midt i fjeset et sted. (Hun holdt nok ikke hendene mine, men leppestiften SKULLE på). Sovnet ganske fort etter at jeg kom hjem. Og når jeg våknet i dag tidlig, så fikk jeg øye på alle posene. Dro opp i vantro: en Estee Lauders Eyeshadow Quad, Spiced Peach, en Estee Lauders Wrinkle Lifting Serum,(brukes også som primer)en Estee Lauders Double Wear (øyenskyggeprimer) en Estee Lauders Advanced Night Repair (øyenattkrem) og Estee Llauders Michael Kors very Hollywood Lipstick,starlet peach. Sistnevnte var jo kjempefin. Deilig konsistens og farge. Helt perfekt til årets nudetrende. (Tror jeg må sjekke om den kommer i neglelakk også). Ja, slik var min julaftens-formiddag i mars. Nå sitter jeg her og er ergelig for at jeg ikke har noen grunn til å fiffe meg skikkelig opp akkurat nå for tingene var jo kjempefine, og hvis jeg etter dette ikke kommer til å se smashing ut, ja... så vet ikke jeg! :gjeiper: Budskapet med denne historien er at man bør gå rett hjem hvis du er litt ør i hodet. Det første jeg skjekket var jo kassalappen, og den viste at jeg hadde handlet for 1500 kr sånn uten å vite det... ja ja, spist er spist, og kjøpt er kjøpt Forresten, har dere noen gang vært på cafè og prøvd klær samtidig? Jeg var på ti-mo på frogner i går også, og der var det utrolig koselig og handle. Titte litt, drikke litt kaffe, prøve litt, litt til kaffe. Og så betale et par nydelige truser og et par søte sokker. Dit skal jeg igjen. Men siste avsnitt tilhører vel strengt tatt et annet forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå