Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil ha kjæreste men jeg har et problem sex interesser meg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 jeg har prøvd tenke på sex og kyssing men det blir på en måte knust speil effekten på meg så ja.
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Det hjelper å vite litt om hvor gammel du er og hvilke erfaringer du har. Om du er svært ung ville jeg gi andre råd enn om du nærmer deg 30 eller 40.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har ingen erfaringer uten om at jeg sinnes at det å ta på meg selv er noe jeg ikke ser noe poeng med. Er 20 år
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ingen erfaringer uten om at jeg sinnes at det å ta på meg selv er noe jeg ikke ser noe poeng med. Er 20 år Det er mange som ikke tar på seg selv når de er 20 år. Kanskje du får lyst til å ta på andre, og/eller deg selv om du får en kjæreste? Det finnes nok av mennesker på din alder som også er uerfarne og trenger å ta det rolig i starten. Det med sex og intimitet kommer ofte naturlig når du er i rett setting med riktig person. Om det er slik at sex og intimitet skremmer deg eller er noe skamfullt, så synes jeg du skal snakke med noen om det.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Det er slik at sex avler mer sex, lyst avler mer lyst... En må finne ut om en liker det før en i det hele tatt kan si at en er aseksuell. Men det finnes varierende grad av skalaen libido. Befinner meg sjøl heldigvis på topp. Det ser en på den seksuelle historien min helt fra jeg var liten. Men jeg orket ikke ta på meg sjøl da, fordi jeg fikk ikke til å få orgasme på egen hånd når jeg var 20. Og da er det bare frustrerende. Nå som 29 åring så er det superenkelt. Og jeg gjør det ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå