Gjest surina Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har et rimelig stort forbruk av klesruller med både katt og hund her hjemme Nå kom jeg over en klesrulle på nett som du ikke trenger å skifte ut, men bare skylde i kaldt vann for å holde klebeeven oppe Det må jeg jo selvfølgelig si hørtes genialt ut, og ikke minst å slippe utgiftene som følger med på disse vanlige man bruker opp annehver dag Det jeg lurer på er om noen har testet disse, hvor godt klisteret er, om klisteret blir like bra igjen etter vask og at den faktisk holder seg lenge Da vil jeg i tilfelle bestille meg Link: magic klesrulle
Étaín Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte en sånn, men den var så bittebitte liten, at jeg endte opp med å måtte skylle den i ett sett, mens jeg rullet av klærne. Her også er det mye katt og hund, så det er mye hår som skal av klærne, og da funket det dårlig. Mulig du har sett en større rull, min var ikke større enn manns langfinger omtrent.
leirbål Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Det er ikke så enkelt å få tak i, men de gammeldagse klesbærstene finnes fremdeles. Her er en. Jeg har en lignende, og er veldig fornøyd med den.
Gjest TS Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 OI, se der ja :D Jeg skulle akkurat til å si jeg hadde funnet noe annet interessant, denne saken her: lint wizard pro Ser ut som den fungerer på samme måte som den du har linket til Bra å høre du er fornøyd med den, den skal bestilles
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Det er ikke så enkelt å få tak i, men de gammeldagse klesbærstene finnes fremdeles. Her er en. Jeg har en lignende, og er veldig fornøyd med den. oi. Den skal jeg bestille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå