Mathias-67 Skrevet 16. mars 2010 #21 Del Skrevet 16. mars 2010 Alt i alt, så er essensen og resultatet av de fleste lister: 1. Ha puls 2. Gå oppreist 3. Kunne lese; og uttale litt mer en to bokstaver. Ut over disse punktene har jeg en anelse om at de fleste hadde sett gjennom fingrene på mange punkter hvis "Mr Rigth" plutselig dukket opp og sjarmerte deg ned til Titanic. Oppleve det samme selv for en god del år tilbake. Hadde på forhånd noen "krav", men den som sjarmerte meg i senk brøt med glans to av se strengeste kravene. Narkoman og prostituert. Men, jenta hadde (og har) så mange gode egenskaper at det veide opp for MYE. Må tilføye, hun har vært nykter i snart 11 år, vi skiltes som venner for 8 år siden, og er fortsatt gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 16. mars 2010 #22 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har ingen liste fysisk. Og jeg vet aldri helt sikkert hvilken mann jeg kan falle for "neste gang". Men jeg har noen krav, som må være der, uansett hvor tiltrukket jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #23 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har bare ett krav på min liste, og det er at hun ikke skal være en av de jentene som setter opp slike lister. Det kan sikkert være at jeg har et par andre ufravikelige krav også, noe man kanskje kunne funnet ut hvis man hadde studert hvilke jenter jeg har involvert meg med opp til nå, men jeg ser ikke poenget i å tenke nøye gjennom alt som må være på plass og begrense meg selv i jakten på kjærligheten. Det er vanskelig nok som det er. La meg ta et eksempel: Jeg har i utgangspunktet lite lyst på rollen som reservepappa, har alltid ønsket meg egne barn, men selv på et så viktig område kan jeg ikke se noe poeng i å være for rigid og fastlåst. For hva om alt klaffer med en jente som faktisk har barn? Ja, hvem vet, kanskje hun til og med har skrevet en liste med krav. Det er kanskje mindre sannsynlig at jeg skulle finne den spesielle kjemien med en slik jente, men man vet aldri. :gjeiper: Så når alt kommer til alt har jeg ikke engang dette punktet på listen. Med andre ord: ingen liste. Folk burde ta utskrift av dette innlegget og lære det utenat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillla Skrevet 19. mars 2010 #24 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg har en "liste" og den tar utgangspunkt i dyrekjøpt erfaring fra tidligere forhold, og litt annet som ikke er så tungtveiende... 1.Ikke kriminell 2.Et visst utdanningsnivå, helst på univ/høgskole nivå eller høyere. 3.Samsvarende verdier som jeg har, dvs f.eks ikke rasistisk... 4. Helst være litt høyere enn det jeg er 5. ikke avhengig av festing hver helg... 6. Må like barn 7. Må være glad i sex og nærhet... 8. Må selvfølgelig være ærlig og trofast 9. Ordnede økonomiske forhold, dvs ikke masse rot og inkassso... Sånn cirka... Forøvrig dreier alt annet seg om KJEMI... Endret 19. mars 2010 av Vanillla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå