Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par barnefødsler sitter ikke de gamle buksene så bra lenger. Må ha noe nytt, men trenger gode rådgivere.

Har forsøkt meg på et par butikker på Oslo City det siste året, men jeg er nok for gammel til å få skikkelig hjelp der. Det blir mest flåsete, og jeg blir ikke særlig bra behandlet syns jeg.

Jeg pleier å bruke guttebukser, og har noen replays som var en favoritt. Nå er de litt trange, håper jeg kommer inn i dem igjen. Inntil da trenger jeg noen nye, og helst noen som kan vise meg de modellene som er best for meg.

Noen tips til hvor jeg kan gå for å få god hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levis store i karl johansgate får du veldig god service :)

Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare jeans på JC. Syns det er utrolig flinke til å finne riktig bukse. Veldig hjelpsomme.

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt jeans der, men jeg har lagt merke til at g-star butikken på egertorget har veldig hyggelige og serviceinnstilte ansatte som virker som om de vet hva de jobber med.

Håper jeg kommer til å kjøpe jeans der snart, jeg har lovt meg selv ett par nye når jeg kommer under 65 kg :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer plutselig ikke på navnet, men ligger i 2. etg på Sandvika storsenter, akkuratt der den nye delen går ut. Ser ungt og hippt ut, men har utrolig utvalg og betjeningen er superflink, )tiltross for at de er 10 år yngre en meg og ikke synes bukser kan bli for lave i livet) er jeg superfornøyd og handler omtrent alltid jeans der. Kan bare stå i prøverommet også komer den ene jeansen etter den andre smygende inn..

Kan hete deminin gallery, men kan også være jeg tar veldig feil....

Skrevet

Hei,

vil anbfale deg GROUPIE jeans(koster 499), nye modellen til bikbok, en bestselger!!!!

Gå innom oslo city, den finnes ie n mørkeblå vask(utrolig god å ha på seg), og flere andre lysere..

den svarte modellen er litt ufin..veldig tight..men LEKKER etter å ha gått den litt ut!!

De er litt høye på livet..og veldig veldig fine:)

Skrevet

Takk for mange tips, skal prøves ut og rapportere underveis :-)

Bikbok er nok ikke for meg dessverre - jeg er for stor (som i 36 tommer ben og str. 42)

Gjest Feline.
Skrevet

Jeg henger meg på her..

Har også problemer med å finne bukser, er liksom for kort i beina og for brei over hoftene virker det som :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...