Almond Kreitler Skrevet 13. mars 2010 #1 Del Skrevet 13. mars 2010 Til Pappa Jeg står naken og ribbet tilbake når du forlot meg Dine armer som engang løftet meg opp er borte Men du kom tilbake med en ny gave som aldri dør Jeg merket ikke de første forsøk på å nå meg Dine utrop kom ikke mine ørers nærhet Men du fant allikevel en ny metode for ditt oppdrag Jeg kjente med et en nærhet av deg i det stille Dine ord ble på nytt levende og jeg fant en ny ro Men dine ord visnet bort da jeg ble fylt av avmakt Jeg ble sterk uten deg først og ga meg selv falsk trygghet Dine ord kom så på nytt og slettet alt på nytt Men du fant de ord jeg kunne stole på for et nytt liv Jeg ble stolt av å være din sønn og ga det til andre Dine opplevelser ble nære som selvopplevd og ga styrke Men ditt liv var også fylt av dyp smerte som jeg nå føler Jeg fikk kunnskap om din første kjærlighets tragiske død Dine ord kan ikke fylle meg med hva du følte den gangen Men jeg vet at din sjel skrek av smerte i lang tid som jeg gjør nå Jeg er fylt av din og egen smerte i dag fordi jeg savner deg Dine sår verker ikke men jeg har fått mine egne Men du lindrer meg hver gang jeg tenker på deg kjære pappa Din elskede sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå