Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Skal bestille ny fuktighetskrem fra Dermalogica, har active moist, men skal ¨nå prøve skin smoothing cream. Hvilket nettsted er billigst? Strawberry, lookfantastic eller essentialdayspa?
Gjest Tristessa Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Tror lookfantastic.com er det billigste alternativet. Er i hvert fall heltsuverene på service og levering!
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Men har ikke de veldig begrenset med utvalg av Dermalogica? Jeg fikk opp kun fire produkter. Kanskje jeg gjør noe feil?
Midnattsol Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 Kun 4 Dermalogica-produkter på lookfantastic? Da gjør du noe feil, ja. Hvordan klarte du det forresten?
Gjest Tristessa Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Får opp en masse jeg, vet ikke helt hva som kan være feilen. Finnes på venstre side av selve forsiden, under "Cosmetics". Deretter klikker du deg videre.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 ah, ja jeg får jo opp mange jeg også, jeg bare var litt kjapp. Jeg fikk opp bare 4 fuktighetskremer og da blei jeg litt forvirra for jeg skulle skjekke prisen på active moist og den var ikke der. spiller ingen rolle, for det er jo ikke den jeg skal ha allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå