Gjest Månestøv Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Ja, her sitter jeg altså og har vert våken hele natta og har tisset på el tester. Har 100 el tester liggende, men 1 graviditetstest så vil liksom ikke bruke den unødig. El testene ble svakt positive da jeg hadde drukket flere glass vann, og klart positiv når jeg lot det gå et par timer. Skal jeg teste meg graviditetstest nå eller hva synes dere? Ble rotete dette her, skylder på mangel på søvn
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Når er dato for ikm da? Har lest flere steder her at man kan få positiv eggløsningstest hvis man er gravid så Krysser fingra jeg
Asteria Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 De jeg har hørt om som har hatt pos el test da de er gravide har gjerne 1-2 dager pos el test før de får pos gt... så hvis du bare har en igjen hadde jeg ventet til senest med i morgen med å ta den.. Men ja, når er IKM? Spennende da, lykke til
Gjest Månestøv Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Får ta den når jeg våkner da, kommer jo til å sovne snart(fårhåpentligvis. Eller prøve å være veldig flink å vente til mandag! Har IKM på Onsdag! Så får bare krysse alt jeg har
Pupsilure Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Spennende! Krysser fingrene for deg, og sender over litt babystøv
Gjest Månestøv Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk for babystøvet! Gjett hvem som sitter med en positiv test i hånda?! Helt uvirkelig er det!
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Gratulere!!! Du klarte ikke vente til i morgen tidlig heller Har IKM neste lørdag så er vel ikke så lenge igjen før jeg ikke klarer å vente lengre jeg heller
Pupsilure Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Gratulerer med positiv test! Du skal bli mamma
Gjest luremegpå Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Oisann! Så bra! Skrev i dagboken din, men du er kanskje ikke så aktiv der?? Gratulere så masse!!!!!
Gjest Månestøv Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk :D Nei, har prøvd å holde meg unna dagboken en stund, å ta det litt rolig, og det fungerte visst Må vel nesten ta en tur innom nå, før jeg beveger meg over til gravid dagboken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå