Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv
Skrevet

Ja, her sitter jeg altså og har vert våken hele natta og har tisset på el tester. :fnise: Har 100 el tester liggende, men 1 graviditetstest så vil liksom ikke bruke den unødig. El testene ble svakt positive da jeg hadde drukket flere glass vann, og klart positiv når jeg lot det gå et par timer. Skal jeg teste meg graviditetstest nå eller hva synes dere? Ble rotete dette her, skylder på mangel på søvn :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ebitt_*
Skrevet

:fnise: Når er dato for ikm da? Har lest flere steder her at man kan få positiv eggløsningstest hvis man er gravid så :sjenert:

Krysser fingra jeg :)

Skrevet

De jeg har hørt om som har hatt pos el test da de er gravide har gjerne 1-2 dager pos el test før de får pos gt... så hvis du bare har en igjen hadde jeg ventet til senest med i morgen med å ta den..

Men ja, når er IKM?

Spennende da, lykke til :)

Gjest Månestøv
Skrevet

Får ta den når jeg våkner da, kommer jo til å sovne snart(fårhåpentligvis. Eller prøve å være veldig flink å vente til mandag! :jepp: Har IKM på Onsdag! Så får bare krysse alt jeg har :biggrin:

Skrevet

Spennende! Krysser fingrene for deg, og sender over litt babystøv ;)

Gjest Månestøv
Skrevet

Tusen takk for babystøvet!

Gjett hvem som sitter med en positiv test i hånda?! :bolledeig::hoppe: Helt uvirkelig er det!

Gjest Gjest_ebitt_*
Skrevet
:danse: Gratulere!!! :) Du klarte ikke vente til i morgen tidlig heller :lur: Har IKM neste lørdag så er vel ikke så lenge igjen før jeg ikke klarer å vente lengre jeg heller :ler:
Skrevet

Gratulerer med positiv test! Du skal bli mamma :gravid:

Gjest luremegpå
Skrevet

Oisann! Så bra! Skrev i dagboken din, men du er kanskje ikke så aktiv der??

Gratulere så masse!!!!!

Gjest Månestøv
Skrevet

Tusen takk :D

Nei, har prøvd å holde meg unna dagboken en stund, å ta det litt rolig, og det fungerte visst :fnise: Må vel nesten ta en tur innom nå, før jeg beveger meg over til gravid dagboken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...