Gå til innhold

Gutter! Hva synes dere om denne moten?

Anbefalte innlegg

Gjest Pippi Langstrømpe
Skrevet

Hva synes dere om støvlemoten blant damene? Type Hunter, Ilse Jacobsen?

Jeg som dame synes det er kjempefint! Elsker støvlene mine, og bruker de så ofte jeg kan :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Var vel meningen du skulle ha med en link der...?

Tror ikke gutter kjenner denne stilen bare av navnet.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke vist meg offentlig med en dame med slike.

Skrevet

Ser ut som en blanding av ridestøvler og gummistøvler. Sikkert kjekke i stallen... :gjeiper:

Gjest nobilian
Skrevet
Ser ut som en blanding av ridestøvler og gummistøvler. Sikkert kjekke i stallen... :gjeiper:

My thoughts exactly.

Gjest hogwash
Skrevet

:enig:

Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet

Huff dette var nedslående lesning for en jente fra Bergen, haha. Hjelper det om man alltid går i høye hæler når det ikke regner?

Gjest NewMonkey
Skrevet

Jeg tenker bonde med hester...men det kan sikkert se fint ut på noen, men det riktige antrekket :)

Skrevet
Huff dette var nedslående lesning for en jente fra Bergen, haha. Hjelper det om man alltid går i høye hæler når det ikke regner?

Du har ikke noe problem hvis du bor i Bergen, der er de kjempepopulære, for ikke å nevne nødvendige

Gjest hogwash
Skrevet

Det fins ikke fine støvler, så bruk dem når det regner med god samvittighet.

Gjest Gjest_Helga_*
Skrevet
Det fins ikke fine støvler, så bruk dem når det regner med god samvittighet.

Nå har jo vi hatt snø i 3 måneder, men ellers hender det at jeg føler at jeg bor i et akvarium! I fjor gikk jeg til anskaffelse av 3 regnkåper og 2 par høye støvler, slik at jeg iallefall kan bytte litt på yttertøyet innimellom :regn:

Nå lengter jeg bare etter vår!!!

Skrevet

Bare det at det er mote gjør at svaret sier seg selv for min del.

Lite tiltrekkende, med mindre du skal på fisketur o.l.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville ihvertfall ikke vist meg offentlig med en dame med slike.

LOOOOOOOOOOOOOOL

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Skrevet

De fleste gutter velger seg vel ikke dame utifra hva hu har på beina... Men jeg kan si meg enig med de andre her, at det ikke er noe jeg syns er veldig fint.

Har sett mange jenter som går sånn, men har aldri helt forstått hva som var greia med den moten der.

Jeg syns ikke man skal kle seg etter hva andre mennesker liker eller ikke da, så om du syns det er fint så må du jo bruke dem. Spesielt om det regner eller er mye snø hehe

Skrevet

De første der med hvit snøring var kjempesøte, haha! De andre var grusomme, alt for grisebingete.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har de nederste - og bruker dem bare i stallen. Men jeg har til og med sett jenter bruke dem midtvinters som en del av et trendy antrekk. Det er iiiiskaldt å bruke dem i minusgrader, sålen er ganske tynn. Tror ikke det hjelper selv om du har plass til ullsokk nedi. De er smale, så det er uansett ikke mye plass til tykke sokker.

Hadde jeg bodd i Bg fremdeles, ville jeg gjerne hatt et par til "bybruk", de er suverene i ekte bergensk drittvær. Og der er man nødt til å tenke praktisk i perioder, det er ikke mange sko som klarer en bergensk regndag...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg som dame synes det er kjempefint! Elsker støvlene mine, og bruker de så ofte jeg kan :jepp:

Fine å skyfle møkk med!

Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge det regner er det greit nok, men straks anledning byr seg bør en fram med andre sko. Med andre ikke akkurat noe jeg synes er hot. Jeg foretrekker relativt høye støvletter.

Skrevet

Jenter og damer har gått rundt med disse midt på sommeren, og i knallsol. Det er lite kult. Min datter fikk ikke disse, men Vikingmodellen, bare fordi jeg ikke orket tanken på at hun skulle fly rundt med dem i solsteiken.

Jeg har kjent ganske "god" tåfislukt fra mine venninner etter en lang dag med disse på. Ikke mye delikat. Tipper de fikk fotsopp også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...