Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #1 Del Skrevet 13. mars 2010 Kan jeg ta imodium nå også reise på fest etterpå? Vet det høres litt teit ut, men er en litt spesiell anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #2 Del Skrevet 13. mars 2010 Sjekk pakningsvedlegget eller prøv å google det. Jeg mener å huske at jeg har gjort det før og at det gikk helt fint... men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 13. mars 2010 #3 Del Skrevet 13. mars 2010 Kan jeg ta imodium nå også reise på fest etterpå? Vet det høres litt teit ut, men er en litt spesiell anledning. Det går helt fint. Jeg har gjort det utallige ganger! Men jeg villr ikke tatt mer enn 2 tbl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 13. mars 2010 #4 Del Skrevet 13. mars 2010 Er det garantert at man ikke må på do etter tablettene begynner å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 13. mars 2010 #5 Del Skrevet 13. mars 2010 Er det garantert at man ikke må på do etter tablettene begynner å virke? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 15. mars 2010 #6 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja du kan godt! jeg får diare av øl, og tar derfor imodium hvis jeg skal drikke det. Går helt fint.Ta gjerne to hvis du må være helt sikker, Men, det gjør at man er forstoppet dagen etter, og derfor er noe dårligere enn vanlig fordi kroppen ikke får kvitte seg med alt grumset fra kvelden før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #7 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Ja du kan godt! jeg får diare av øl, og tar derfor imodium hvis jeg skal drikke det. Går helt fint.Ta gjerne to hvis du må være helt sikker, Men, det gjør at man er forstoppet dagen etter, og derfor er noe dårligere enn vanlig fordi kroppen ikke får kvitte seg med alt grumset fra kvelden før. Jeg ville venta med å ta to før jeg visste hvor godt imodiumen virker. Jeg har tatt to før, og da stoppet alt opp i to uker. Det er det greit å unngå Endret 15. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. mars 2010 #8 Del Skrevet 15. mars 2010 Man skal ikke misbruke Imodium. Kan være en grunn til at du får diare av øl, du tåler det kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå