Gå til innhold

Kåt jente i drosja idag

Anbefalte innlegg

Gjest Drosjesjåfør
Skrevet

Hei jeg kjører drosje i oslo.Og tok en tur idag til torshov ved 3 tiden fra Karl Johan.det var en deilig jente på ca 22-24 år.Hun satt foran og vi pratet og hadde hyggelig samtale under turen.Hun hadde de deilige puppa og virket kåt og smilte mye til meg.Og hun betalte med kort når vi kom fram.Men plutslig så når hun skulle gå av spurte hun meg om jeg ville se den nye hybelen hennes som hun netopp haddde flyttet inn i.Jeg tok hintet og sa jo det kan jeg gjerne.Jeg logget av takstametret og ble med henne opp(Da er jeg ikke på jobb lenger).Og vi hadde det digg ass hun dro av klærne mine nesten med en gang vi kom inn og hu lukket døra,hun kunne virkelig knulle og var kåt som faen .Jenta var veldig lite full.Nesten helt edru.Gikk fra henne etter ca 2 timer og vi vekslet tlf numre.Jeg er en norsk-pakistaner som er født og oppvokst i Norge og i samme alder cirka som det henne var.

Spørsmål til jentene :Har dere noen gang hatt noen omgang med noen drosje sjåfører som dere har fått lyst på i helgene?? Noen unge sjåfører som meg?

Vi er jo som alle andre gutter på byen som dere kan få lyst til å få med dere hjem....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Spørsmål til jentene :Har dere noen gang hatt noen omgang med noen drosje sjåfører som dere har fått lyst på i helgene?? Noen unge sjåfører som meg?

Vi er jo som alle andre gutter på byen som dere kan få lyst til å få med dere hjem....

Skjønner at du har fantasier om dette, men jeg tror ikke sjansen er så stor for at du skal få oppleve det... Spesielt ikke når du er norsk-pakistaner. Dette er fordi vi vet at mange fra deres kultur ser ned på og ikke respekterer norske kvinner. Om jeg hadde blitt med en gutt fra deres kultur hadde jeg ikke følt meg trygg eller vært sikker på at han skjønner hva en one night stand innebærer. Ifølge deres kultur er vel kvinner som gjør slikt kun å forakte. Vi registrerer at det er mange utenlandske voldtektsmenn i den norske statistikken. Kanskje ikke spesielt mange pakistanske, men en del muslimske. Jeg ville aldri tatt sjansen på å ha en one night stand med en muslim. Og aldri har jeg drømt om det heller...

• Liker 2
Gjest Our man in Yemen
Skrevet

Hva hadde du gjort om du hadde funnet ut at søstra di hadde likt å gjøre sånnt med norske taxisjåfører?

Eller etter slekta di har funnet kone til deg, hvordan hadde du reagert om din fremtidige kone hadde hygget seg sånn?

Bare lurer siden du synes det er digg med uforpliktende sex? Unner du kvinner det samme?

Skrevet

Om jeg ikke tar feil, så er det vel en lov som sier at du ikke skal ligge med kunder? Greit nok, du var ikke på jobb når du logget av, men du møtte henne som en kunde mens du var på jobb. Jeg vil tro det ikke er lov?

Dessuten, du sa du var på samme alder? Altså 22-24 år. Må man ikke hatt lappen i minst 5 år samt ta en del kurser for å kjøre taxi? Da er du vel over 25 da, eller tar jeg feil? bare lurer :)

For å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg har aldri i hele mitt liv fått lyst på en taxisjåfør. Av den enkle grunn at de alltid har vært over 30, minst, mens jeg akkurat har fylt 19.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei jeg kjører drosje i oslo.Og tok en tur idag til torshov ved 3 tiden fra Karl Johan.det var en deilig jente på ca 22-24 år.Hun satt foran og vi pratet og hadde hyggelig samtale under turen.Hun hadde de deilige puppa og virket kåt og smilte mye til meg.Og hun betalte med kort når vi kom fram.Men plutslig så når hun skulle gå av spurte hun meg om jeg ville se den nye hybelen hennes som hun netopp haddde flyttet inn i.Jeg tok hintet og sa jo det kan jeg gjerne.Jeg logget av takstametret og ble med henne opp(Da er jeg ikke på jobb lenger).Og vi hadde det digg ass hun dro av klærne mine nesten med en gang vi kom inn og hu lukket døra,hun kunne virkelig knulle og var kåt som faen .Jenta var veldig lite full.Nesten helt edru.Gikk fra henne etter ca 2 timer og vi vekslet tlf numre.Jeg er en norsk-pakistaner som er født og oppvokst i Norge og i samme alder cirka som det henne var.

Nei,det har jeg aldri. Ifølge eksen var det galt svar - altså løy jeg - da det var umulig for en kvinne i Oslo å ikke ha fått tilbudet fra pakistanke drosjesjåfører. Men jeg har hverken fått tilbud eller spurt selv.

Derimot har jeg fått brukne ribbein av min eks.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

ÆSJ!!

alt annet enn en som sitter på rompa hele dagen...

• 1 år senere...
  • 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 3/13/2010 at 9:54 AM, Guest Our man in Yemen said:

Hva hadde du gjort om du hadde funnet ut at søstra di hadde likt å gjøre sånnt med norske taxisjåfører?

Eller etter slekta di har funnet kone til deg, hvordan hadde du reagert om din fremtidige kone hadde hygget seg sånn?

Bare lurer siden du synes det er digg med uforpliktende sex? Unner du kvinner det samme?

Tulling

Anonymkode: 57584...061

AnonymBruker
Skrevet

Fikk kjøtt på kølla noen ganger den tiden jeg kjørte taxi jeg også.  Mange kåte damer som ville ha seg kuk.

Anonymkode: 21166...66c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fikk kjøtt på kølla noen ganger den tiden jeg kjørte taxi jeg også.  Mange kåte damer som ville ha seg kuk.

Ja du vet det er jo kjempe sexy med menn som kjører taxi😂

Anonymkode: 0839f...6e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til dette. Spesielt når disse studentene har vært ute på byen. Mange blir kåte og villige sent på natta! Fått blowjobs av flere og ei tok jeg doggy i baksetet. Dette var før når jeg var yngre da. 90-tallet

Anonymkode: 1a771...b33

AnonymBruker
Skrevet

Kjørte drosje for 15 år siden, når jeg var ung og tiltrekkende selv, og kan godt innrømme at det var flere som ville både kysse og suge, og en og anna om tilbydde på sex også, for å slippe å betale drosjeregninga. 

Innimellom lot jeg meg bli fristet. Så fremt hun ikke viste tegn til å være særlig beruset. 

Fin tid! 

Anonymkode: f9cbb...fae

Skrevet

Fantasi og oppspinn……🤮

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett en kjekk taxi-sjåfør….

Anonymkode: 8088d...302

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei voksen kvinne i dag, men før da jeg var yngre var jeg ofte litt beruset på byn og jeg sugde han i bilen og hadde sex hjemme hos meg med en flere ganger husker jeg. Har og hatt med pirattaxi men da ofte spurte de om å få knulle meg som betaling for turen og det var ikke meg i mot. 

Anonymkode: fac58...aab

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kjenner til dette. Spesielt når disse studentene har vært ute på byen. Mange blir kåte og villige sent på natta! Fått blowjobs av flere og ei tok jeg doggy i baksetet. Dette var før når jeg var yngre da. 90-tallet

Anonymkode: 1a771...b33

Skal aldri ta taxi igjen hvis det er så lite profesjonelt at dere utnytter stillingen deres.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal aldri ta taxi igjen hvis det er så lite profesjonelt at dere utnytter stillingen deres.

Selvsagt er dette ts sin fantasi, ikke realiteten… Men gammel tråd, ser jeg.

Anonymkode: ff456...a96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja du vet det er jo kjempe sexy med menn som kjører taxi😂

Ikke mere sexy eller rørlegger eller elektriker. Men som Taxi sjåfør fikk jeg ofte tilbud. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste yrker kan sånt forekomme 👉👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...