Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 isj..nå kommer temperaturforandringene og jeg begynner få tør ..litt løs hud i ansiktet..( hørtes smekkert ut ) . Hva hjelper mot dette ?
Gjest Zalomine Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 fuktighetskrem? Jeg er jo som kjent totalt uvitende om slikt da, men det virker liksom litt naturlig.... Jeg bruker faktsik ansiktskrem jeg også på denne tiden av året, nettopp fordi huden min blir så stram og tørr, og når det blir litt kaldere, ja da flasser den...
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 jeg bruker alltid fuktighetskrem da det er mer..død hud på en måte tror jeg..
Gjest Zalomine Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 Jammen, ehh.. fetere krem? "skrubbe bort" den døde huda? Hva vet jeg? (ikke noe vel... )
Gjest Lea Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Peeling er tingen for død hud. Bare en gang eller to i uka.
Gjest bitte-boo Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 eller en fuktighetskrem uten vann (vann tørker ut huden) Sjekk på baksiden av kremen du bruker, står det vann (eller water eller aqua) ikke bruk denne i ansiktet, i allefall ikke nå om høsten og vinteren..
Piglet Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Når jeg føler at huden min trenger litt ekstra pleie, gir jeg den en omgang med Clinique Moisture surge extra. Den kan også brukes som en 5-minutters fuktighetsmaske. Anbefales! Piglet
Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 19. september 2003 #8 Skrevet 19. september 2003 Du har antagelig seboreisk (usikker på hvordan det staves) eller atopisk eksem. Jeg har hett dette i mange år. Vanlig fuktighetskrem virker ikke. Hydradermi behandling på hudpleiesalong hjelper en stund av gangen. Har du ikke råd til det hjelper det med hydrokortison krem på de områdene som flasser. Husk å ikke bruke denne kremen når du tar sol!!!
Agnes Skrevet 19. september 2003 #9 Skrevet 19. september 2003 Uansett hva annet du gjør, vil jeg anbefale deg i tillegg - eller alene - å spise b-vitamin- og fettsyre-tilskudd (omega3-kapsler f.eks., eller bruk mye olivenolje i matlaging). Dette virker svært godt på huden, og hjelper innenfra og ut (dermed kan det gå litt tid før du ser full effekt). Du tilfører hudens egne byggestener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå