Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

isj..nå kommer temperaturforandringene og jeg begynner få tør ..litt løs hud i ansiktet..( hørtes smekkert ut :ler: ) . Hva hjelper mot dette ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fuktighetskrem?

Jeg er jo som kjent totalt uvitende om slikt da, men det virker liksom litt naturlig.... Jeg bruker faktsik ansiktskrem jeg også på denne tiden av året, nettopp fordi huden min blir så stram og tørr, og når det blir litt kaldere, ja da flasser den...

Skrevet

jeg bruker alltid fuktighetskrem da :) det er mer..død hud på en måte tror jeg..:)

Skrevet

Jammen, ehh.. fetere krem? "skrubbe bort" den døde huda? Hva vet jeg? (ikke noe vel... :ler: )

Skrevet

Peeling er tingen for død hud.

Bare en gang eller to i uka.

• 2 uker senere...
Gjest bitte-boo
Skrevet

eller en fuktighetskrem uten vann (vann tørker ut huden) Sjekk på baksiden av kremen du bruker, står det vann (eller water eller aqua) ikke bruk denne i ansiktet, i allefall ikke nå om høsten og vinteren..

Skrevet

Når jeg føler at huden min trenger litt ekstra pleie, gir jeg den en omgang med Clinique Moisture surge extra. Den kan også brukes som en 5-minutters fuktighetsmaske. Anbefales!

Piglet

Gjest Eføya ikke innlogget
Skrevet

Du har antagelig seboreisk (usikker på hvordan det staves) eller atopisk eksem. Jeg har hett dette i mange år. Vanlig fuktighetskrem virker ikke. Hydradermi behandling på hudpleiesalong hjelper en stund av gangen. Har du ikke råd til det hjelper det med hydrokortison krem på de områdene som flasser. Husk å ikke bruke denne kremen når du tar sol!!!

Skrevet

Uansett hva annet du gjør, vil jeg anbefale deg i tillegg - eller alene - å spise b-vitamin- og fettsyre-tilskudd (omega3-kapsler f.eks., eller bruk mye olivenolje i matlaging). Dette virker svært godt på huden, og hjelper innenfra og ut (dermed kan det gå litt tid før du ser full effekt). Du tilfører hudens egne byggestener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...