karsei Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 jeg har uvanlig stor hårvekst nedentil, da jeg jobber som sykepleier har jeg sett både det ene og det andre og tror jeg kan konkludere med at jeg har uvanlig mye hårvekst. noen gode tipps til hvordan jeg skal håndtere det? har prøvd å barbere men det kommer så fort ut igjen og blir da sårt når jeg barberer på nytt.. tips mottas med TAKK
Muzak Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Ha det kortklipt? Altså frisert Endret 13. mars 2010 av Muzak
Gjest fisk Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 jeg har uvanlig stor hårvekst nedentil, da jeg jobber som sykepleier har jeg sett både det ene og det andre og tror jeg kan konkludere med at jeg har uvanlig mye hårvekst. noen gode tipps til hvordan jeg skal håndtere det? har prøvd å barbere men det kommer så fort ut igjen og blir da sårt når jeg barberer på nytt.. tips mottas med TAKK Samme her. Også bak på lår. Voks er tingen, så vedlikeholde med epilator ukentlig. Skrittet og bakover holdes vedlike ved Brazilian Wax ca hver 4 uke.
Rosebud Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Epilator. Holder hårene unna lenger siden du fjerner dem ved roten i motsetning til barbering/hårfjerningskrem. Irriterer ikke huden like mye heller, for det gjøres sjeldnere, slik at huden får slappe litt av mellom hver gang. Skal med tiden minske hårveksten også har jeg hørt (altså at færre hår kommer tilbake). Jeg har ikke noen uvanlig stor hårvekst da, men det funker bra for meg. Kan jo være verdt å prøve; Braun sine er gode. Bruk en mild skrubb innimellom hver bruk, så slipper du inngrodde hår. Jojoba-olje er fint som pleie etter en behandling. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå