Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har uvanlig stor hårvekst nedentil, da jeg jobber som sykepleier har jeg sett både det ene og det andre og tror jeg kan konkludere med at jeg har uvanlig mye hårvekst. noen gode tipps til hvordan jeg skal håndtere det? har prøvd å barbere men det kommer så fort ut igjen og blir da sårt når jeg barberer på nytt.. tips mottas med TAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ha det kortklipt? Altså frisert :)

Endret av Muzak
Skrevet
jeg har uvanlig stor hårvekst nedentil, da jeg jobber som sykepleier har jeg sett både det ene og det andre og tror jeg kan konkludere med at jeg har uvanlig mye hårvekst. noen gode tipps til hvordan jeg skal håndtere det? har prøvd å barbere men det kommer så fort ut igjen og blir da sårt når jeg barberer på nytt.. tips mottas med TAKK

Samme her. Også bak på lår. Voks er tingen, så vedlikeholde med epilator ukentlig.

Skrittet og bakover holdes vedlike ved Brazilian Wax ca hver 4 uke.

Skrevet

Epilator. Holder hårene unna lenger siden du fjerner dem ved roten i motsetning til barbering/hårfjerningskrem. Irriterer ikke huden like mye heller, for det gjøres sjeldnere, slik at huden får slappe litt av mellom hver gang. Skal med tiden minske hårveksten også har jeg hørt (altså at færre hår kommer tilbake).

Jeg har ikke noen uvanlig stor hårvekst da, men det funker bra for meg. Kan jo være verdt å prøve; Braun sine er gode. Bruk en mild skrubb innimellom hver bruk, så slipper du inngrodde hår. Jojoba-olje er fint som pleie etter en behandling.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...