Gå til innhold

Hvor mye betaler du i strøm ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bare lurer på hva dere betaler i strøm per mnd eller per 3 mnd, hvor mange kvadrat huset/leiligheten er.

Vi har nesten 100 kvadrat leilighet. Mellom 600-900 kr hver 3 mnd er normalt her.

Denne gang kom den på 1088 kr, og jeg fikk nesten sjokk. Men så har det vært utrolig/uvanlig kaldt her denne vinteren.

Endret av Beauté
Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

ca 70 kvm

Siste strømregning lå på 3000kr (for 3 mnd) - den pleier å ligge på ca 1500kr så man merker at det har vært skikkelig vinterkaldt i år ja

Skrevet (endret)

Rekkehus, to voksne og et barn. 127 kvadrat boa, fyrer med parafin. regningen for jan og feb kom på 3600.

Endret av liv
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

kr 2700 var min måntlige strømregning på nå.

kr 2800 forrige mnd.

Hjelp! Dette er for en 80 kvm leilighet i et gammelt hus.

Må også nevne at jeg har fyrt i peisen nesten hver dag i denne kalde vinteren. Visste det var dårlig med isolering her, men at det var så galt, nå ble jeg sjokka! Jeg fyrer jo alt til kråkene!

Gjest Gjest
Skrevet

Mellom 6-900 kr hver tredje mnd høres ikke riktig ut. Jeg bor i blokk på ca 60 kvm og har mye mer enn det. Bare nettleia her er rundt 350-450 på to mnd. Jeg bruker bare oppvarming i stua og har ca 18 grader inne. Bor i Vestfold.

Gjest Gjest
Skrevet

Leilighet på 60kvm, og vi bruker sparepærer og gjør fleste tiltak mot å bruke mye strøm. Vi fikk på 2200,- for tre måneder (vann er ikke inklludert). Vi pleier å ligge rundt 1500,-

• 1 år senere...
Skrevet

Min kom på 4000 på en mnd ... men jeg bor i et rekkehus, og vi er 4 personer. 2 voksne og 2 tenåringsdøtre.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere betaler i strøm per mnd eller per 3 mnd, hvor mange kvadrat huset/leiligheten er.

Vi har nesten 100 kvadrat leilighet. Mellom 600-900 kr hver 3 mnd er normalt her.

Denne gang kom den på 1088 kr, og jeg fikk nesten sjokk. Men så har det vært utrolig/uvanlig kaldt her denne vinteren.

hva? hver 3 mnd så lite?

jeg har leilighet på 96 kvm å betaler ca 1000 kr hver mnd. sånn avregning vell og merke.

Skrevet

Jeg bruker egentlig ganske lite strøm - ennå, men kler på meg betydelige mengder vinterklær innendørs. Det bedrer regningen

betraktelig. :)

Skrevet

80 kvm leilighet i eldre dårlig isolert hus, +- 900 pr mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...