Skrika Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Har fått tilbakemelding fra et par klarsynte og medium på at jeg er veldig "seende" og har en sterk intuisjon som jeg bør bli bedre kjent med. De mener jeg senser mer enn andre. Har blitt nysjerrig på dette, og har lyst å lære meg å bruke evnene. Har aldri sett noe direkte som har skjedd i etterkant, men jeg kan f.eks drømme om at en person dør, så går det noen uker og jeg får vite at samme person/en nær relasjon av denne har skadet seg. Har også følt et vanvittig nærvær av et dypt savnet kjæledyr som jeg mistet for et års tid siden. Det har vært så virkelig at jeg våkner og tror den har kommet tilbake. Noen som har erfaring med lignende?
mysan Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Har fått tilbakemelding fra et par klarsynte og medium på at jeg er veldig "seende" og har en sterk intuisjon som jeg bør bli bedre kjent med. De mener jeg senser mer enn andre. Har blitt nysjerrig på dette, og har lyst å lære meg å bruke evnene. Har aldri sett noe direkte som har skjedd i etterkant, men jeg kan f.eks drømme om at en person dør, så går det noen uker og jeg får vite at samme person/en nær relasjon av denne har skadet seg. Har også følt et vanvittig nærvær av et dypt savnet kjæledyr som jeg mistet for et års tid siden. Det har vært så virkelig at jeg våkner og tror den har kommet tilbake. Noen som har erfaring med lignende? http://www.arthurfindlaycollege.org/
Catgirl Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 <!--quoteo(post=7902343:date=13.03.2010 (00:11) :name=Skrika)--><div class='quotetop'>SITER(Skrika @ 13.03.2010 (00:11) ) ←</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Har fått tilbakemelding fra et par klarsynte og medium på at jeg er veldig "seende" og har en sterk intuisjon som jeg bør bli bedre kjent med. De mener jeg senser mer enn andre. Har blitt nysjerrig på dette, og har lyst å lære meg å bruke evnene. Har aldri sett noe direkte som har skjedd i etterkant, men jeg kan f.eks drømme om at en person dør, så går det noen uker og jeg får vite at samme person/en nær relasjon av denne har skadet seg. Har også følt et vanvittig nærvær av et dypt savnet kjæledyr som jeg mistet for et års tid siden. Det har vært så virkelig at jeg våkner og tror den har kommet tilbake. Noen som har erfaring med lignende?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> <a href="http://www.arthurfindlaycollege.org/" target="_blank">http://www.arthurfindlaycollege.org/</a> Jeg har det litt sånn:) Oppdaget "evnene" da jeg var 13 ca. Det begynte med at jeg sanndrømte en del, om små ting. Så utvikla det seg litt videre til tankelesing, telepati på kommando. Fra da har jeg visst at det var "noe mer" der ute, og blir iblant fortalt hva jeg skal gjøre gjennom drømmer. Ikke alltid glade budskaper, mye sånn brudd i kjærlighet og uheldige situasjoner også. Men det gir meg en viss mening på en måte. Jeg tok noe sånt ESP kurs da jeg var rundt 18 år, for å bevise til meg selv om det var "virkelig" nok en gang. Og det virket ganske bra de øvelsene på kommando. Det var å beskrive hus til folk ved å holde objekter og "føle" sykdommen til deres nærmeste. Var imponert over at jeg fikk alt rett! De andre også var imponerte, for tror ikke alle helt fikk det til. Om jeg virkelig vil vite noe så går det som oftest. Enten ved å stille sp mål før jeg legger meg, så er det noen som visker svaret i øret mitt i en drøm. Jeg ser dem aldri, de står alltid bak meg eller ved siden. Høres kanskje litt rart ut. Men kanskje ikke så gøy hele tiden, når jeg drømmer om ting som har skjedd med mine nærmest eller ting som skal skje med de. Ikke alltid man kan skille mellom seg selv og de alltid. Det har vært noen ganger på enkelte prøver med flervalg svar med bokstaver, og jeg ikke har hatt peiling at jeg har bare søkt svarene i hodet. Men det er fordi jeg slutter å tenke logisk og bare tar de første bokstavene som kommer i hodet i en sekvens. Det gikk begge gangene jeg prøvde det og sikkert flere andre lignende. Du kan jo øve deg med sånne ESP øvelser? Du kan jo google det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå