Gjest vimsejenta Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Kjæresten min vil ikke gi meg oralsex, dette begynner å bli et ganske stort problem for meg. Jeg har tilbud å dusje rett før vi legger oss, er galatbarbert. Har nektet og suge han..men ingeting funker. Han er også veldig treg når det gjelder sex. Han vil kun ha sex når han vil, ALDRi når jeg vil. Uansett hvor kår jeg er eller om jeg begynner å onanere så nekter han.. Blir ganske såra og trøtt og lei av dette.. Er dritt lei av å høre alle venninne min når de forteller om sitt fantastiske sex liv..og mitt suger..
Edie Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Hvis han ikke vil gi deg oralsex, så vil han ikke det da. Sorry, men det får du bare godta. Synes ikke man skal tvinge noen til å gjøre noe man ikke vil. Må også godta at han ikke alltid har lyst. Men at han aldri har lyst når du har lyst er jo er problem da. Hva med å være litt mer spontan? Overraske han når han kommer hjem fra jobb? Vet ikke hva du/dere har gjort for å få sexlivet deres til å fungere. Det trengs to!
Gjest sexysadie Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Man kan ikke tvinge noen til å ha oralsex,du blir rett og slett nødt til å godta akkurat det At han er uoppmerksom ellers skal du ikke finne deg i!
Janett Skrevet 11. september 2003 #4 Skrevet 11. september 2003 Jeg har det samme problemet, bare at jeg sitter på den andre siden av gjerdt.... Jeg har 2 barn som opptar ganske så mye tid... Så på kveldene når jeg legger meg er jeg ganske trøtt og sliten.... Men samboeren min maser ustanselig om suging, runking sex osv... Det er ikke det at jeg ikke vil for jeg har da lyster jeg og, men det er faktisk ikke alltid man er opplagt til å ha sex.. men det som vell er hovedproblemet mitt er faktisk at han maser for mye om det hele, Jeg blir lei hele greia. Så når han spør meg så blir det som en forsvarsmekanisme at jeg sier nei før jeg vet at jeg har sagt det. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er sånn, men det skjedde etter jeg fikk det siste barnet... har liksom gått og ventet på at det skulle gå over... I perioder blir jeg bedre og mer med, men det er i perioder hvor han ikke har vært sånt etter meg om teamet hele tiden. Jeg føler vell at det ligger kanskje noe mer bak hos meg da som jeg ikke helt kan fortelle han pga at jeg sårer han da. Men jeg vil råde deg til å prøv en periode der du ikke snakker for mye eller spør for mye om temaet. Og prøv å vent til han kanskje tar iniativet.. Det verste en kan gjøre er sånn som typen min gjør , prøver å presse meg og truer med å forlate meg pga mangel av sex. Prøv å være litt forståelsesful, prøv å snakk om hva som kan være problemet, så skal du se at det kanskje løser seg. Man kan ikke tvinge noen til å gjøre noe dem ikke vil, det eneste man oppnår med det er et ødelagt forhold....
Legolas Skrevet 11. september 2003 #5 Skrevet 11. september 2003 Snakk sammen om det, eneste som funker. En kammerat hadde det samme problemet, dem snakket sammen om det, og etter hva jeg vet så har di d topp i senga nå... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå