Gjest Mann31 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Vet dette er et forum rettet mot kvinner, men siden det er her "ekspertisen" finner sted tar jeg sjansen på å spørre. Har aldri nappet øyenbrynene mine før, er redd for å gjøre noe feil så vil at en proff skal gjøre det. Hvor kan man gjøre dette? Gjør frisører det eller gjør de det bare for jenter?
Aryia Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Frisører kan gjøre dette, men jeg ville heller tatt turen til en hudpleier.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 jeg ville sagt at du kunne nappe selv. bare søk litt på nettet, så er det flere sider som viser deg hvordan du skal nappe. husk : napp ALDRI over,kun under.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Hvorfor kan du ikke gjøre det selv, da? Regner med at du ikke skal ha noen spesiell, fantastisk form på øyenbrynene, men heller bare fjerne litt? Det er bare å skaffe seg en god pinsett, håndspeil eller annet speil du kan se godt i, og fjerne litt her og der.
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Få en vennine av deg til å gjøre det
oslotur Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 menn trenger egentlig ikke å nappe øyenbryna, man må bare forsikre seg om at man har 2 øyenbryn og ikke 1. og ta bare litt eller kan det bli veldig synlig at du har nappet de.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Har du kraftige øyenbryn som du vil fikse, (kan ha veldig mye og si for ansiktet ditt, eks. Tommy Shariff). Bruk en proff til å gjøre det den første gagen. Etter det kan du sannsynligvis vedlikeholde det selv. Syns IKKE du skal rote med pinsett ol. selv! http://øyenbryn.no/category/kjendiser/
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 http://øyenbryn.no/category/kjendiser/ Håper denne linker virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå