Gjest Silvermist Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Treningsmotivasjonen min har vært HELT borte siden desember-09. Men i dag bestemte jeg meg, i morgen skal jeg trene igjen!! Ååå, som jeg gleder meg Motivasjon, velkommen tilbake! Edit. endret overskrift Endret 14. mars 2010 av Silvermist
The Kitten Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Så bra! Håper du koser deg masse på trening.
Chanel.No5 Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Bare vent, snart vil du gå rundt å nynne på; "En dag uten trening er en dag uten mening" :gjeiper:
Gjest Gjest_line_* Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Bare vent, snart vil du gå rundt å nynne på; "En dag uten trening er en dag uten mening" :gjeiper: Jeg trodde aldri dette skulle gjelde meg, men nå må jeg jammen meg trene hver dag! :O
Chanel.No5 Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Jeg trodde aldri dette skulle gjelde meg, men nå må jeg jammen meg trene hver dag! :O Å være i aktivitet hver dag er anbefalt fra helsevesenet, men en trenger ikke trene hver dag, enkle grep som å ta trapper istedenfor heis, gå små distanser istedenfor å bruke bil osv. Alle moner drar!!
Gjest Silvermist Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 I dag skal jeg trene igjen! Det er så herlig å være i gang igjen Hurra for meg Uff, jeg er i et kvalmende godt humør i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå