Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei! Jeg er en jente på 17 år og får ofte kommentarer om at jeg ser mye eldre ut enn min virkelige alder. (alt fra 21-25) Jeg er moden for alderen og trives best med mennesker som er i 20 årene. At dem er modene, mannlige og maskuline er så attraktivt, og det er veldig sjelden jeg ser dette hos jevnaldrene! Så kommer det jeg lurer på. Til mennene; Om du hadde møtt en moden jente som du antok var i 20 årene og som ellers virket som din type jente, ville den virkelige alderen hindret deg? Si gjerne alderen deres, så jeg vet når det begynner å bli for ungt
El Capitan Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 For å være ærlig så kan du finne menn i alle aldre som er interessert. Alt fra 10- til 100-åringer
Gjest hogwash Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Om du hadde møtt en moden jente som du antok var i 20 årene og som ellers virket som din type jente, ville den virkelige alderen hindret deg? Har brent meg på å oppfatte unge som modne før, så svaret for min del er ja. (altså hindret meg fra en 17 åring ihvertfall )
sørlandsjente Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei! Jeg er en jente på 17 år og får ofte kommentarer om at jeg ser mye eldre ut enn min virkelige alder. (alt fra 21-25) Jeg er moden for alderen og trives best med mennesker som er i 20 årene. At dem er modene, mannlige og maskuline er så attraktivt, og det er veldig sjelden jeg ser dette hos jevnaldrene! Så kommer det jeg lurer på. Til mennene; Om du hadde møtt en moden jente som du antok var i 20 årene og som ellers virket som din type jente, ville den virkelige alderen hindret deg? Si gjerne alderen deres, så jeg vet når det begynner å bli for ungt Jeg ble sammen med ex'en når jeg var 16 og han 20. Det varte i gode 2 år. Jeg så voksen ut for alderen, og var relativt voksen i oppførselen. Og sånn er det vell fortsatt, har aldri gått ut med en som er mindre enn to år eldre enn meg (dette er ubevisst, faller som regel for gutter som er mer voksne enn dem på min alder. Og man merker virkelig aldersforskjell når man er 18) Endret 12. mars 2010 av sørlandsjente
Gjest Elijah Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hehe. Jeg har lagt merke til at veldig mange jenter på din alder får høre at de er voksne for alderen. En annen betraktning er at mange jenter på din alder også ser ut til å like mennesker i 20-årene. Er nok vanligere enn du tror Anyways, svaret på spørsmålet er ja. Jeg er 25 år og kunne ha innledet et forhold til en jente på 17 år hvis det virkelig klaffet. Kanskje ikke sosialt akseptert, men det hadde ikke stoppet meg. Imidlertid må jeg bare meddele at jeg har enda ikke møtt noen 17-18 åring som jeg føler er på et mentalt plan hvor det kunne være aktuelt å innlede et forhold, men så er min mentale alder rundt 75, så det kan være noe med det Endret 12. mars 2010 av Elijah
Gjest tilfeldig forbipasserende Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Hehe. Jeg har lagt merke til at veldig mange jenter på din alder får høre at de er voksne for alderen. En annen betraktning er at mange jenter på din alder også ser ut til å like mennesker i 20-årene. Er nok vanligere enn du tror Hehe.. Ikke for å være frekk, men et godt sjekketriks for gutter som er litt eldre enn jenta på 15-18 er nettopp å komplimentere for at hun ser og virker vesentlig eldre ut, selvom det ikke nødvendigvis er sant. Det pleier hvertfall å bli godt imottatt når jeg benytter meg av det.. Min erfaringer er hvertfall at den sosialeintelligente læringskurven er forholdsvis bratt og stigende i det du blir 18 og begynner å gå ut.. Er du forholdvis uerfaren på "byn" merkes det godt blant de som har sjekket opp noen jenter før.. Så ta komplimentet med en klype salt, samtidig som jeg hverken kjenner, eller har sett bilde av deg..
Gjest tilfeldig forbipasserende Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Hehe.. Ikke for å være frekk, men et godt sjekketriks for gutter som er litt eldre enn jenta på 15-18 er nettopp å komplimentere for at hun ser og virker vesentlig eldre ut, selvom det ikke nødvendigvis er sant. Det pleier hvertfall å bli godt imottatt når jeg benytter meg av det.. Min erfaringer er hvertfall at den sosialeintelligente læringskurven er forholdsvis bratt og stigende i det du blir 18 og begynner å gå ut.. Er du forholdvis uerfaren på "byn" merkes det godt blant de som har sjekket opp noen jenter før.. Så ta komplimentet med en klype salt, samtidig som jeg hverken kjenner, eller har sett bilde av deg.. Jeg glemte også å skrive at de fleste blir tiltrukket av folk som er tilsvarende moden som seg selv. Dessuten er min erfaring at jenter katigoriserer eldre gutter til et høyere på interessenivå som følge av at de nettopp er eldre, og ofte har fast jobb ol. og dermed også større økonomisk frihet enn gjevnaldrende..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Jeg er en jente på 17 år og får ofte kommentarer om at jeg ser mye eldre ut enn min virkelige alder. (alt fra 21-25) Jeg er moden for alderen og trives best med mennesker som er i 20 årene. At dem er modene, mannlige og maskuline er så attraktivt, og det er veldig sjelden jeg ser dette hos jevnaldrene! Så kommer det jeg lurer på. Til mennene; Om du hadde møtt en moden jente som du antok var i 20 årene og som ellers virket som din type jente, ville den virkelige alderen hindret deg? Si gjerne alderen deres, så jeg vet når det begynner å bli for ungt Når du bare er 17 år, så bør du absolutt ikke være sammen med gutter over 20 år. Når du derimot passerer 25 år selv, så kan du være sammen med menn som er max 10 år eldre enn deg. Altså jo eldre du blir, desto mindre betyr aldersforskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå