Gjest Tex Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 Hvordan kan jeg finne ut hva ei jente heter til etternavn? Jeg har fornavn og full adresse, men hun er ikke registrert på opplysningen. Jeg skal printe bryllupsinvitasjoner nå ganske kjapt og må vite hva dama heter... Noen forslag?
Tilde Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 Er det ikke et slikt gateregister bak i telefonkatalogen? Eller kanskje søke på telefonkatalogen på nettet?
Gjest Poirot Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 Ring opplysningen. Jeg fant en dame med å vite fornavn og gateadresse.
bluebird Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 http://www.dittdistrikt.no Der har de et telefonregister. Du trenger bare å skrive gatenavn. Da får du se alle som bor på den adressen.
Edie Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 Skal du invitere noen i bryllupet du ikke vet hva heter?? :o
manji Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Flott. Jeg lekte meg nettopp med "kjørerute" tilbudet til dittdistrikt.no og fant nettopp ut at det er 2 km kortere vei fra meg og hjem til far, en det er fra hjem til far og opp til meg. Yea, you heard me.
bluebird Skrevet 10. september 2003 #7 Skrevet 10. september 2003 Flott. Jeg lekte meg nettopp med "kjørerute" tilbudet til dittdistrikt.no og fant nettopp ut at det er 2 km kortere vei fra meg og hjem til far, en det er fra hjem til far og opp til meg. Yea, you heard me. Ja, du har vel vinden i ryggen da vet du.
Gjest Tex Skrevet 10. september 2003 #8 Skrevet 10. september 2003 Jeg har ringt opplysningen, sjekket skattelister, tlfkatalog på nett, ditt distrikt, you name it.... Finner henne ikke!! Forøvrig er hun samboeren til en av min manns kompiser, og trur du han husker hva kompisenes samboere heter til etternavn...?? Og trur du ikke dem er i syden???
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #9 Skrevet 10. september 2003 Hvis du har tlf nummeret så kan du søke på nummeret på www.telefonkatalogen.no
Edie Skrevet 10. september 2003 #10 Skrevet 10. september 2003 Forøvrig er hun samboeren til en av min manns kompiser' date=' og trur du han husker hva kompisenes samboere heter til etternavn...?? Aha....! Begynte å lure om du skulle invitere fremmede til bryllupet... Hmm. jaja, menn er menn. Husker ikke slike detaljer vettu..! Regner med at du også har sjekka et evt. mobilnummer?
Snuppelure Skrevet 10. september 2003 #11 Skrevet 10. september 2003 Ring en annen kompis av din tilkommende. Ikke alle gutter er likke slappe med navn :-)
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #12 Skrevet 11. september 2003 Ring en annen kompis av din tilkommende. Ikke alle gutter er likke slappe med navn :-) Samme geniale ide fikk jeg faktisk i går kveld!! Måtte prøve meg på et par stykker og til slutt var det en av dem som hadde ei dame som huska!! Jippi!! Forøvrig utrolig hva mannfolk klarer å komme unna med.... (Ellers sjekket jeg alle nettmuligheter som fins, og tlfnr deres står bare på gubben... så der var jeg like langt...) Tusen takk for engasjementet alle sammen!! Og en stoor takk til Snuppelure som er like intelligent som meg...
Gjest Zalomine Skrevet 11. september 2003 #13 Skrevet 11. september 2003 http://www.dittdistrikt.no Der har de et telefonregister. Du trenger bare å skrive gatenavn. Da får du se alle som bor på den adressen. Det stemmer ikke. På vår adresse får man bare opp min samboer, og på mine foreldres adresse får man bare opp min far. Du får ikke opp alle som bor der, bare alle som har et telefonnummer, registrert med den adressen. Eller, nok bare de som står i telefonkatalogen for den adressen, for jeg har da mobiltelefon, den ER i opplysningen, men ikke i telefonkatalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå