Engel Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Hvor mange kommer i forhold til hvor mange dere har invitert? (dere som er gift eller som har kommet så langt at dere har fått tilbakemelding) Budsjetterer dere med litt færre enn dere har invitert, eller fullt antall? Mange hos oss får lang reiseveg, og har ikke så lett for å kunne ta fri, regner derfor med at en del ikke kan komme. Lurer derfor på om jeg skal budsjettere med et par personer mindre... Vil likevel ikke bli noen krise om alle kommer.12
Augustbrud02 Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Vi regner med at så og si alle kommer. Vi har invitert rundt 40 til middag og det er kanskje 4-5 som ikke kommer. Nå har vi riktignok ikke fått så mange svar ennå, men jeg går ut i fra at de aller fleste kommer. Me tror dette avhenger litt av hvor mange man inviterer. Vi invitrerer kun de aller nærmeste, og da er dte jo større sjans for at fler kommer.12
HMSP Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Vi inviterer 54 til middag og ingen til kaffe. Når budsjettet ble laget var det meningen at vi skulle ha kaffe gjester så budsjettet er på 50 til middag og 10 kaffe. Føler meg bedre på å budsjetere nok og heller få penger til overs. klem12
Mrs. B Skrevet 29. april 2002 #4 Skrevet 29. april 2002 Vi ba noen som vi visste med 99% sikkerhet ikke ville komme, bl.a. fordi de bor i utlandet. Av de 42 som vi regnet med ville komme er det 40 som kommer til middag (de to som ikke kommer bor også i utlandet). Til kaffe ba vi 15 stk som alle kommer. Tror ikke man må regne med stort frafall, for når man blir bedt til bryllup virker det som om de fleste vil komme. 12
Rose Skrevet 29. april 2002 #5 Skrevet 29. april 2002 Vi har invitert 78 stykker til middag, og ca. 70 av disse kommer : )
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #6 Skrevet 29. april 2002 Vi inviterte 61 stk og blir 46 stk. Da var det 11 stk vi på forhånd regnet med ikke ville komme. (De reiser aldri noe sted uansett hvilken anledning, og mange har dårlig helse). Resten er pga jobb. Vi er forøvrig veldig fornøyd med at så og si alle vi regnet med kunne komme. Spesielt siden bryllupet skal være på en annen kant av landet enn de fleste bor. -M-
Engel Skrevet 29. april 2002 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2002 Tenkte jeg kunne legge til at vi kommer til å invitere rundt 70 stk. Dette er nær familie og venner. Alle vil nok gjerne komme, men som sagt så er reisevegen lang... Men kanskje greit som dere skriver å regne med alle, og heller få litt til overs. Ekstra lommepenger til bryllupsreisa! 12
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #8 Skrevet 29. april 2002 Glemte å si at vi budsjetterte med 40. Det er veldig viktig å budsjettere med så mange man inviterer egentlig, vi hadde litt søvnproblemer et stund siden vi inviterte 20 flere enn vi budsjetterte.... Men antakelsene våre stemte ganske bra, om hvem som kommer og ikke. -M-
Mistyen Skrevet 29. april 2002 #9 Skrevet 29. april 2002 Vi har invitert ca 100 gjester , og det er kun en som ikke kommer!!! Og her har vi familie med rimelig lang reisevei også Vi synes seff at det er superkoselig at alle tar seg tid til å dele denne dagen med oss.12
Gjest Sunflower Skrevet 29. april 2002 #10 Skrevet 29. april 2002 Vi har invitert 92 gjester til middag, og det ser ut til at de fleste kommer med unntak av tre som har takket nei. Vi hadde trodd at flere ikke kunne komme grunnet bosted i utland, lang reiseveg etc., men overraskende mange kan komme. Jeg ville imidlertid ikke tatt noen sjanser med å budsjettere med færres gjester enn de man ber. Bedre å få penger til overs, enn om man plutselig finner ut at budsjettet sprekker! Vi har derfor budsjettert med 92 middagsgjester!
Evy Skrevet 29. april 2002 #11 Skrevet 29. april 2002 Vi har bedd 48 gjester, og vet ivertfall at 2 som ikke kommer, men det er pga dei er til sjøss den tiden.
Havfruen Skrevet 29. april 2002 #12 Skrevet 29. april 2002 Vi har også innvitert ca. 100 og det er 2 som ikke kommer. Synes dette er utrolig hyggelig, tatt i betraktning at mange kommer fra Oslo til Trøndelag bare for å være med i VÅRT bryllup!!
Annett Skrevet 29. april 2002 #13 Skrevet 29. april 2002 Vi innviterte 37 stk og tre har takket nei, en skulle til utlandet en var kjempe syk(er nå desverre død så var det konen til han som gikk bort. 12
jbkaarud Skrevet 29. april 2002 #14 Skrevet 29. april 2002 Vi inviterte 36 og 35 gjester kommer i bryllupet. Gleder meg kjempemye - kun 19 dager igjen
scorpion73 Skrevet 29. april 2002 #15 Skrevet 29. april 2002 Vi har invitert 86 tror jeg det ble, med svarfrist 1 juni, og vi vet allerede om 20 stk som ikke kommer. Litt forskjellige grunner til det bla lang reise vei.Vi viste på forhånd at mange kom til å melde av bud12
Gjest *Perser* Skrevet 29. april 2002 #16 Skrevet 29. april 2002 vi ba 55 til fredagen 50 kommer! og vi ba 40 til lørdagen 40 kommer *SSS* 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå