-littleme- Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 En venninne av meg fortalte at hun påfører dagkremen sin med en foundationkost som hun kjøptr for akkurat det bruket. Er dette bra? Bruker dere kost, svamp eller hender?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Høres ut som en veldig ugunstig ting. Kosten vil jo suge til seg produkt. Kost til å påføre masker er en annen ting
Aryia Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg bruker hendene. Må da være utrolig tungvint å bruke kost til å påføre dagkrem?
Pupsilure Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Syntes det hørtes både tungvint og unødvendig ut, og skjønner ikke hva det skulle være godt for :klø: Har aldri hørt om noen som har gjort det før, og jeg er utdannet hudpleier og jobbet i salong
Honesty Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Det eneste det kan være bra for, må være kremprodusentene, for det kreves mer krem på den måten, og da vil produktene bli raskere tomme. Nei, da er fingrene bedre. De kan vaskes temmelig lett, og er skikkelige presisjonsverktøy for påføring. Endret 12. mars 2010 av Honesty
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har aldri brukt kost til dagkrem. Men til flytende foundation bruker (mange) kost. jeg har aldri brukt flytende foundation, så vet ikke hvordan det er, men blir det ikke nesten samme greia?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har aldri brukt kost til dagkrem. Men til flytende foundation bruker (mange) kost. jeg har aldri brukt flytende foundation, så vet ikke hvordan det er, men blir det ikke nesten samme greia? En foundation tørker ikke like fort inn som en hudkrem, og kosten er med på å spre foundationen mye bedre. Den suger til seg, men gir fra seg om du forstår.
Aryia Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Det er stoor forskjell på å legge dagkrem og foundation...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå