Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg fortalte at hun påfører dagkremen sin med en foundationkost som hun kjøptr for akkurat det bruket. Er dette bra?

Bruker dere kost, svamp eller hender?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en veldig ugunstig ting. Kosten vil jo suge til seg produkt. Kost til å påføre masker er en annen ting :)

Skrevet

Jeg bruker hendene. Må da være utrolig tungvint å bruke kost til å påføre dagkrem?

Skrevet

Syntes det hørtes både tungvint og unødvendig ut, og skjønner ikke hva det skulle være godt for :klø: Har aldri hørt om noen som har gjort det før, og jeg er utdannet hudpleier og jobbet i salong :)

Skrevet (endret)

Det eneste det kan være bra for, må være kremprodusentene, for det kreves mer krem på den måten, og da vil produktene bli raskere tomme. :filer:

Nei, da er fingrene bedre. De kan vaskes temmelig lett, og er skikkelige presisjonsverktøy for påføring. :)

Endret av Honesty
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri brukt kost til dagkrem. Men til flytende foundation bruker (mange) kost. jeg har aldri brukt flytende foundation, så vet ikke hvordan det er, men blir det ikke nesten samme greia?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har aldri brukt kost til dagkrem. Men til flytende foundation bruker (mange) kost. jeg har aldri brukt flytende foundation, så vet ikke hvordan det er, men blir det ikke nesten samme greia?

En foundation tørker ikke like fort inn som en hudkrem, og kosten er med på å spre foundationen mye bedre. Den suger til seg, men gir fra seg om du forstår.

Skrevet

Det er stoor forskjell på å legge dagkrem og foundation...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...