Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Typen planlegger en guttetur sammen med en kompis. Er prat på en ukes tur til varmere strøk.

Jeg og typen har vært sammen noen år nå, men på de årene har han vært utro mot meg noen ganger. Dette har såret meg veldig mye og det har vært vanskelig å stole på han når han skal bort. Selv på helgeturer bare. Jeg vil jo at han skal få dra på guttetur og skjønner at han vil på en tur med en kamerat også. Er bare det at jeg er redd for hva som kan skje når han er borte. Jeg vet at det blir festing å sånn og jeg er da redd for at han skal ha seg med noen andre. Jeg har sagt at jeg ikke vil at han skal dra til en typisk partyplass og det skjønner han.

Er det noen her som har vært i samme situasjon og kan kommed med sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå høres jeg brutal ut sikkert, men jeg mener dette kun for ditt eget beste!

Trist å høre at dette har skjedd , men hvis han har en vane for å være utro, hvorfor gidder du å sitte der med den usikkerheten og mistrivsel hver gang du ikke er rundt han ? Hvorfor gidder du å være sammen med han ?

Stå opp for deg selv jente! Om andre har erfaringer så er ikke alle saker like, jeg håper bare at du har respekt nok for deg selv til å se at du fortjener bedre enn en slik idiot.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Hvis kompisen har vett i skallen, kan jo han passe på. :)

kjæresten min planlegger en tur til varmere strøk til sommeren, men jeg stoler fult på ham.

Skrevet
Hvis kompisen har vett i skallen, kan jo han passe på. :)

kjæresten min planlegger en tur til varmere strøk til sommeren, men jeg stoler fult på ham.

Det skal jo ikke være nødvendig at man må passe på at andre ikke er utro.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet
Det skal jo ikke være nødvendig at man må passe på at andre ikke er utro.

Jeg mente at han kunne minne ham på at han har dame hjemme

Skrevet

Helt ærlig synes jeg du burde dumpe han.. Man er ikke sammen med noen som har vært utro flere ganger :filer:

Men siden du faktisk er det, så hadde jeg satt ned foten for guttetur og foreslått en romantisk tur for å bygge opp forholdet litt igjen. Bedre at dere er ute sammen og gjør noe gøy. enn at han fester med en kompis og du sitter hjemme å biter negler.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Skjønner meg ikkje på slike som gidder fortsette forhold når partner har vært utro, gjerne fleire ganger, og blir sittende å være redd for at det skal skje igjen.

Seriøst, enten får du bli vant med tanken på å være ilag med ein som kan finne på å knulle rundt bak ryggen din eller så får du dumpe ræva hans. Easy choice.

Gjest Gjest
Skrevet

Som gutt er jeg helt enig i å dumpe typen din, utroskap skal man ha nulltolleranse for og jeg LOVER deg.. han kommer til å gjøre det igjen, samme hva du føler og tror. Enten er man trofast eller så er man det ikke. Dump han og finn en annen, jeg garanterer deg at det finnes andre som du kan få et mye bedre forhold til om du bare holder øynene litt oppe. Hvem vet kanskje han lærer til neste gang hvis du gjør det men det er tvilsomt.

Skrevet

Om han har vært utro før så ligger moralen såppas lavt at han -garantert- kommer til å være utro om han reiser på guttetur til syden...

Gjest Gjest
Skrevet

Om han har vært utro flere ganger så skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt er sammen med han? Hadde jeg vært deg ville jeg ha dumpet han. En gang utro alltid utro!

Skrevet

Gidder ikke rope og hyle om at du skal dumpe han i og med at du allerede har tatt valget om å ikke gjøre det. MEN jeg synes du skal sette ned foten og si at han faktisk ikke får lov til å dra på turen. Rett og slett sette et ultimatum.

Skrevet
Gidder ikke rope og hyle om at du skal dumpe han i og med at du allerede har tatt valget om å ikke gjøre det. MEN jeg synes du skal sette ned foten og si at han faktisk ikke får lov til å dra på turen. Rett og slett sette et ultimatum.

Det blir som å styre noen andres liv, og det ender bare en plass..

En person kan være utro uansett land og by. Er du redd det skal skje igjen så får du bite tenna sammen eller pakke sakene dine.

Skrevet (endret)
Det blir som å styre noen andres liv, og det ender bare en plass..

En person kan være utro uansett land og by. Er du redd det skal skje igjen så får du bite tenna sammen eller pakke sakene dine.

Det handler vel heller om at fram til hun er hundre% trygg på han så bør han gjøre det han kan for at hun skal føle seg trygg, noe han ikke gjør ved å dra på guttetur.

Endret av Teriyaki
Skrevet
Jeg mente at han kunne minne ham på at han har dame hjemme

Hvis man må minnes på at man har kjæreste, så er det noe alvorlig gale.

Skrevet
Det handler vel heller om at fram til hun er hundre% trygg på han så bør han gjøre det han kan for at hun skal føle seg trygg, noe han ikke gjør ved å dra på guttetur.

Hm..

Noen her som har en type som har vært utro flere ganger som de nå stoler 100% på? Jeg vil anta det ikke er vanlig om jeg får si så selv.

Det blir for egoistisk å forvente at en person skal droppe planene sine for at du kanskje en dag begynner å stole på vedkommende igjen.

Skrevet
Hei

Typen planlegger en guttetur sammen med en kompis. Er prat på en ukes tur til varmere strøk.

Jeg og typen har vært sammen noen år nå, men på de årene har han vært utro mot meg noen ganger. Dette har såret meg veldig mye og det har vært vanskelig å stole på han når han skal bort. Selv på helgeturer bare. Jeg vil jo at han skal få dra på guttetur og skjønner at han vil på en tur med en kamerat også. Er bare det at jeg er redd for hva som kan skje når han er borte. Jeg vet at det blir festing å sånn og jeg er da redd for at han skal ha seg med noen andre. Jeg har sagt at jeg ikke vil at han skal dra til en typisk partyplass og det skjønner han.

Er det noen her som har vært i samme situasjon og kan kommed med sine erfaringer?

Klarer egentlig ikke å svare på det du lurer på, når jeg lurer på hvorfor du gidder å være sammen med en som har vært utro mange ganger?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han har vært utro mot deg før, flere enn en gang, så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal være det igjen. Brutalt kanskje, men det er det jeg tenker.

Langt borte, ingen som kjenner han, mange vakre og halvnakne jenter, som sikkert får opp pulsen, og som sikkert er klar for en ferieflørt. Alkohol og party i bildet. Neo, ser dessverre ikke hva som skal stoppe han, hvis han ellers kan være typen til det.

Men uansett, lite du kan gjøre. Blir bare nødt til å stole på han. Har vel egentlig ikke noen fremtid sammen om du alltid blir nødt til å nekte han sånt, kanskje?

Men det verste er vel at du vil alltid lure, alltid han en tvil, vil aldri få vite om ikke han sier det selv, og det gjør han vel neppe. Og redselen for kjønnssykdommer er alltid til stede.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg hadde sagt fra at jeg ikke ville nekte ham å dra. Men at jeg overhodet ikke stoler på ham. Og at dersom det noen sinne kommer frem en gang til at han har vært ute på vift, så pakker jeg uten å diskutere det.

OG, slike ting kommer frem før eller siden.

Noe annet kan man igrunnene ikke gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville sagt klart nei, men den begrunnelsen at han har lagd for mye usikkerhet i forholdet sitt med utroskapen sin. Dette er en fin måte for han å bevise for deg at han virkelig mener alvor med deg, og at han vil prioritere vekk gutteturen for å komme ett skritt nærmere tillit i forholdet deres igjen. Velger han likevel å reise bør det være enda et bevis på hans manglende respekt for deg.

Gjest TS her
Skrevet

jeg har snakket med han masse om denne gutteturen nå. Sagt hva jeg føler om det og at hvis det kommer frem at han har gjort noe tull, så er det over og ut. Jeg har også nevnt det med kjønnssykdommer. Kommer han hjem og smitter meg med det så er det absolutt slutt og han har ødelagt livet mitt. Kjønnssykdommer er min største frykt når det gjelder utroskap.

Han har fått et valg, nå venter jeg bare på en avgjørelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...