Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så mektig irritert på kvinner som lurer menn, altså ligger med dem for å få barn. Er dere virkelig så desperate? Slike kvinner er ikke egnet som mødre! Hvordan kan dere ha hjerte til å få et barn basert på løsg og bedrag, kjenner ikke fyren, men bare vil ha et "kjæledyr" fordi du kjeder deg.. Sykt! Og selv er de ofte ikke sukre på hvem som er faren, så mange har de ligget med. Er det penger dere er ute etter? Ynkelige umoralske....

Stakkars barn og stakkars menn som blir lurt.

Videoannonse
Annonse
Gjest knyt igjen
Skrevet
Jeg blir så mektig irritert på kvinner som lurer menn, altså ligger med dem for å få barn. Er dere virkelig så desperate? Slike kvinner er ikke egnet som mødre! Hvordan kan dere ha hjerte til å få et barn basert på løsg og bedrag, kjenner ikke fyren, men bare vil ha et "kjæledyr" fordi du kjeder deg.. Sykt! Og selv er de ofte ikke sukre på hvem som er faren, så mange har de ligget med. Er det penger dere er ute etter? Ynkelige umoralske....

Ingen bør bli lurt i dag med så mange former for prevensjon. Vil man ikke ha barn så bruker man prevensjon. Verken spiral eller p-piller er 100 % sikkert, jeg har blitt gravid med begge deler men heldigvis med mannen i mitt liv så barna var velkomne.

Skrevet (endret)

Nei, slikt er ikke noe særlig, hehehe...

Jeg vet om noen slike.

Hun ene fikk på seg en liten unge i utlandet, hun andre tvang igjennom deres barn ved å hyle og skrike på sykehuset, da hun var der for å ta abort (som om han klarte å si nei der???).

Sistnevnte passet fint på å droppe p-pillen sin på forhånd også. ;)

Sleip er det visst, men jeg tror ikke så mange gjør det for pengenes skyld (sikkert noen), men jeg tror mange gjør det, fordi de tror de holder på mannen sin lenger, eller kan fange en evt. mann ved å få et barn. Men og fordi mannen ikke vil ha barn enda.

Dette kan fungere (å holde på mannen), i en kort stund, før det går til dundas. At de ikke ser det, sier jo ganske mye om den såkalte sosiale intelligensen dems.

Det jeg syns er rart, er alle de parene som aldri har planlagt graviditeten, kun den ene parten.

Jenta har gått bak ryggen på sin bedre halvdel og har i laaang tid planlagt en graviditet med mannen sin. Hun har da manipulert mannen sin i en god stund, og fått igjennom "søknaden", kun ved hjelp av løgner og bedrag. P-pillen (eller hva man enn bruker) er kuttet ut for lengst.

Jeg og min samboer har planlagt i sammen. Hvor mange gjør dette nå til dags? Det later til at få faktisk planlegger (og hva sier det om forholdet deres?)

Det virker som det er sånn: "Obss... Erik jeg ble PLUTSELIG gravid, skal vi beholde det?" *ser på han med et manipulativt, sleipt blikk*

Erik nikker, og sitter der uvitende og likeglad, da han aner fred og ingen fare. Lite visste Erik at samboeren/kona var en manipulativ, sleip og løgnaktig kjæreste.

Endret av Snasen
Skrevet

Synes selvsagt det er lavmål å planlegge en graviditet uten at den kommende faren er klar over det, men om en mann absolutt ikke vil ha barn, er det ikke verre enn at han selv tar ansvar for sitt eget liv og bruker kondom. Er det ekstremt viktig, type "ødelegger livet mitt om jeg blir far nå", får man rett og slett avstå fra sex da.

Er man i et fast forhold der damen har droppet p-pillene uten å si i fra, er det litt verre. Kan man ikke stole på partneren sin, bør man ikke være i et forhold, så jeg skjønner jo at menn stoler på damene sine.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet
Nei, slikt er ikke noe særlig, hehehe...

Jeg vet om noen slike.

Hun ene fikk på seg en liten unge i utlandet, hun andre tvang igjennom deres barn ved å hyle og skrike på sykehuset, da hun var der for å ta abort (som om han klarte å si nei der???).

Sistnevnte passet fint på å droppe p-pillen sin på forhånd også. ;)

Sleip er det visst, men jeg tror ikke så mange gjør det for pengenes skyld (sikkert noen), men jeg tror mange gjør det, fordi de tror de holder på mannen sin lenger, eller kan fange en evt. mann ved å få et barn. Men og fordi mannen ikke vil ha barn enda.

Dette kan fungere (å holde på mannen), i en kort stund, før det går til dundas. At de ikke ser det, sier jo ganske mye om den såkalte sosiale intelligensen dems.

Det jeg syns er rart, er alle de parene som aldri har planlagt graviditeten, kun den ene parten.

Jenta har gått bak ryggen på sin bedre halvdel og har i laaang tid planlagt en graviditet med mannen sin. Hun har da manipulert mannen sin i en god stund, og fått igjennom "søknaden", kun ved hjelp av løgner og bedrag. P-pillen (eller hva man enn bruker) er kuttet ut for lengst.

Jeg og min samboer har planlagt i sammen. Hvor mange gjør dette nå til dags? Det later til at få faktisk planlegger (og hva sier det om forholdet deres?)

Det virker som det er sånn: "Obss... Erik jeg ble PLUTSELIG gravid, skal vi beholde det?" *ser på han med et manipulativt, sleipt blikk*

Erik nikker, og sitter der uvitende og likeglad, da han aner fred og ingen fare. Lite visste Erik at samboeren/kona var en manipulativ, sleip og løgnaktig kjæreste.

Det samme kan jos kje med den nye prevensjonen. p-pille for menn. Det er dama som har kontroll på å få barn, men derfor glemmer vi at det finnes maaaaaaange menn som kunne tenke seg å få barn, for det er jo ikke de som bærer det. Det er de som skaffer seg kjæledyr, ikke dama. Hadde det vert at menn hadde tatt pille i alle år og ble gravide eller noe sånt, så ville dette innlegget handlet om menn.

Så, menn kan egentlig være like sleipe som dama. Spesielt det å "hoppe av i svingen". Man skal stole på begge.

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet
Synes selvsagt det er lavmål å planlegge en graviditet uten at den kommende faren er klar over det, men om en mann absolutt ikke vil ha barn, er det ikke verre enn at han selv tar ansvar for sitt eget liv og bruker kondom. Er det ekstremt viktig, type "ødelegger livet mitt om jeg blir far nå", får man rett og slett avstå fra sex da.

Er man i et fast forhold der damen har droppet p-pillene uten å si i fra, er det litt verre. Kan man ikke stole på partneren sin, bør man ikke være i et forhold, så jeg skjønner jo at menn stoler på damene sine.

Det er akkurat det, du tror at du stoler på dama, men neida plutselig er hun gravid. Har en kompis som er opp i dette her, han har vært med hun dama i 6 månder, og hun slapp bomben om at hun var gravid. Han hadde sagt klart ifra om at barn ikke var aktuelt før om ganske mange år, dessuten så følte han seg ikke helt sikker på henne enda. Og det viste seg at dette ikke var noe uhell, hun hadde planlagt det bak ryggen hans. Han er utrolig lei seg og nede, for han vil ikke ha barn med denne dama. Han føler seg lurt og manipulert. Og det at han skal ha en bånd til en slik dame resten av livet som han forståelig nok hater nå, må være ganske tøft.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Menn må bare lære seg å bruke gummi. Heldigvis får vi snart hormonbasert prevensjon for menn også. Da vil denne avskyelige praksisen reduseres kraftig.

Skrevet
Det samme kan jos kje med den nye prevensjonen. p-pille for menn. Det er dama som har kontroll på å få barn, men derfor glemmer vi at det finnes maaaaaaange menn som kunne tenke seg å få barn, for det er jo ikke de som bærer det. Det er de som skaffer seg kjæledyr, ikke dama. Hadde det vert at menn hadde tatt pille i alle år og ble gravide eller noe sånt, så ville dette innlegget handlet om menn.

Så, menn kan egentlig være like sleipe som dama. Spesielt det å "hoppe av i svingen". Man skal stole på begge.

Ja, men nå handler det om damer som gjør sånt. Tror du skal lage en helt ny tråd om menn som gjør slik. Skaffer seg kjæledyr, og bla bla.

Skrevet
Det er akkurat det, du tror at du stoler på dama, men neida plutselig er hun gravid. Har en kompis som er opp i dette her, han har vært med hun dama i 6 månder, og hun slapp bomben om at hun var gravid. Han hadde sagt klart ifra om at barn ikke var aktuelt før om ganske mange år, dessuten så følte han seg ikke helt sikker på henne enda. Og det viste seg at dette ikke var noe uhell, hun hadde planlagt det bak ryggen hans. Han er utrolig lei seg og nede, for han vil ikke ha barn med denne dama. Han føler seg lurt og manipulert. Og det at han skal ha en bånd til en slik dame resten av livet som han forståelig nok hater nå, må være ganske tøft.

Synes ikke det er noen unnskyldning. I et så ferskt forhold, og med en dame han ikke følte seg sikker på, burde han selvsagt brukt kondom. Det er ikke akkurat så farlig som enkelte menn ser ut til å tro. På tide å ta litt ansvar for eget liv.

Gjest Gjest_google_*
Skrevet

det er ikke bare kvenner som vil få barn utten at partneren vil. vi er sammen i to år og han sa på begynnelsen av forholdet at jeg skal ikke bruke noe av prevensjon. greit, men da skulle det være kondom. ha. nå nekter han det og. da følger han ingenting. han tenker ikke på meg heller. det er stor aldersforskjell og han tror barnet skal binde oss.

vil ikke ha barn jeg

Skrevet (endret)

Ikke en bra ting å gjøre fra enkelte kvinners side nei- men mange mannfolk er altfor slepphendte med prevensjonsbruk. LÆR dere å bruke kondom,gutter!

Endret av Iza'bella
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får ofte høre fra menn at de gjerne vil ha barn med meg!! Gjerne etter bare en uke også. De tror kanskje de MÅ si det for at jeg skal ha noe med de å gjøre? Jeg er jo i slutten av tredveårene...Men det hjelper jo lite når de spruter alle andre steder enn der den burde gå..

Enkelte menn tenner visst på å bare si det også.

Skrevet

Det finnes nok slike kvinner ja, men jeg kunne aldri funnet på å gjøre noe slik mot partneren min. Og selv om jeg synes det er forkastelig, så har man også et ansvar for å bruke prevensjon selv også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det er dessverre i dette området utspekulerte folk, som det også finnes i de fleste andre områder. Dog er jo dette mer seriøst, da det handler om et barn, men mest igjen om egoisme.

Kvinner/jenter som lyver om å være på pillen antar jeg ingen respekterer.

-Dog går det faktisk an å bli gravid mens man er på pillen, samme med kondom.

Jeg hører om jenter som går på pillen, men som hadde hatt omngangssyken med oppkast. Likevel driver de på, og heisann; ble gravid!

Det er lov å tenke, og det er lov å stille kritiske spørsmål. Saken er at dette er privatliv, men disse kvinnene ønsker å forbedre sitt eget liv, og det er mest for dem selv at de ønsker å gjennomføre noe slikt.

Heia menn som kan ta ansvar selv. Har du en litt ustabil dame så vet jeg hva jeg hadde gjort iallefall. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er man sammen med en mann i over 5 år, og du holder på å bikke 30 men mannen er aldri "klar" for hverken ekteskap eller barn så forstår jeg faktisk at noen kvinner gjør dette. Er ikke noe glad i barn selv, så jeg kommer nok aldri til å gjøre det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg får ofte høre fra menn at de gjerne vil ha barn med meg!! Gjerne etter bare en uke også. De tror kanskje de MÅ si det for at jeg skal ha noe med de å gjøre? Jeg er jo i slutten av tredveårene...Men det hjelper jo lite når de spruter alle andre steder enn der den burde gå..

Enkelte menn tenner visst på å bare si det også.

Dessuten er de jo heller ikke særlig seriøse, det tar ikke lange tiden før de stikker. Så jeg skjønner ikke hvorfor DE maser om barn...jeg er ikke prippen.

Gjest Dainty
Skrevet
Er man sammen med en mann i over 5 år, og du holder på å bikke 30 men mannen er aldri "klar" for hverken ekteskap eller barn så forstår jeg faktisk at noen kvinner gjør dette. Er ikke noe glad i barn selv, så jeg kommer nok aldri til å gjøre det.

Eller kanskje man heller burde finne seg en ny mann som har de samme ønskene om barn og familie som en selv? Det er tross alt helt fair å ikke ville ha barn, eller å vente til det passer, og dette bør partneren enten akseptere eller finne seg en annen.

Ellers er jeg enig i at kondombruk er essensielt når man absolutt ikke vil ha barn med sexpartneren. Dog kan jeg skjønne at dette blir verre om man har vært i et seriøst forhold en stund. Da ønsker jo de fleste å droppe gummien og heller bruke p-piller etc for bedre sexliv. Frem til hormonbasert prevensjon kommer for menn også, er det jo kvinnen som må sørge for dette, og det er relativt lite mannen kan gjøre for å være sikker på at hun faktisk gjør dette. Om kvinnen da utnytter denne situasjonen fordi mannen ikke ønsker å gjøre henne gravid, er det helt forkastelig. Et forhold skal bygges på åpenhet og tillit.

Gjest Gjest
Skrevet

P-pille for menn hadde vært tingen!

Dere kvinner har hatt denne muligheten i rundt 50 år, å beskytte dere mot uønsket graviditet med en enkel pille. Men vi menn har ingen slik mulgihet til å beskytte oss. Foruten å bruke kondom da.

Hvor blir det av likestillingen? ;)

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet
P-pille for menn hadde vært tingen!

Dere kvinner har hatt denne muligheten i rundt 50 år, å beskytte dere mot uønsket graviditet med en enkel pille. Men vi menn har ingen slik mulgihet til å beskytte oss. Foruten å bruke kondom da.

Hvor blir det av likestillingen? ;)

Ja, helt enig! Er kvinne selv, men ser med avsky på slike kvinner. Har hatt mye med den type kvinner pga min jobb, da jeg jobber i en offentlig institusjon, har sett at slike umoralske kvinner har nesten ødelagt livene til en del menn.

Gleder meg at likestillingen kommer til fult, slike at menn også kan bestemme over når og med hvem de ønsker barn med, slike at det er gjensidig.

Det har også vært trend å få barn når en del av venninne har fått, og da spiller det ikke noe rolle for slike kvinner hvem de får det med.

Gjest navnelapp
Skrevet
det er ikke bare kvenner som vil få barn utten at partneren vil. vi er sammen i to år og han sa på begynnelsen av forholdet at jeg skal ikke bruke noe av prevensjon. greit, men da skulle det være kondom. ha. nå nekter han det og. da følger han ingenting. han tenker ikke på meg heller. det er stor aldersforskjell og han tror barnet skal binde oss.

vil ikke ha barn jeg

Gå til legen og få p-sprøyte. Og hadde eg vore deg hadde eg komt meg unna heile mannen. Sterkt kontrollbehov er aldri særleg sjarmerande.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...