Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei, ER det noen som opplever krampe i tærne under oral og fingring av mannen. Oplever dette rett før jeg kommer. Dette skjer riktignok aldri når jeg mastruberer. Hva kan dette skyldes?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hei, ER det noen som opplever krampe i tærne under oral og fingring av mannen. Oplever dette rett før jeg kommer. Dette skjer riktignok aldri når jeg mastruberer. Hva kan dette skyldes? Er nokså normalt å få krampe/bøye tærne under en orgasme - dama mi gjør det. Det at det ikke skjer når du mastuberer henger nok sammen med at du sannsynligvis ikke er like tent og kåt som når mannen din gjør det. Kjenner du forskjell på selve orgasmen når du gjør det selv kontra når han gjør det?
skandale Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Haha, kjenner meg igjen. Hos meg skjer det med leggene og musklene som går på langs fra helen til tærne. Tror det skjer fordi en strammer disse musklene, eller er anspent like før man kommer. Jeg vet ærlig talt ikke, men det er min teori. Jeg er alltid støl i leggene og føttene etter slik aktivitet!
Gjest b Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg får ofte krampe fra kneet og ned på venstre side.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Svarer selv om jeg er gutt! Får spesielt sterke kramper i beina. Ofte senestrekk og støl i beina en god stund etter voldsom sex. Får spesielt sterke kramper i låra og leggene mine. Dette skjer nok pågrunn av krampene jeg får i beina, rett før og under orgasmen. Jo sterkere og flere orgasmer jeg får, desto mer støl og sterkere senestrekk får jeg. Faktisk ganske smertefult, syns jeg!
cyanid Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 har ikke opplevd det, men opplever alltid krampe i venstre lår når jeg rir! Hver gang!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Jeg opplever ofte kramper i lillefinger og ringfinger. Rett før jeg kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå