Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har øyne som peker på en måte litt nedover på yttersiden og innersiden - dette får øyet mitt til å se veldig trist ut uansett hvor mye jeg smiler og øynene "smiler". Er det en måte å sminke øynene for å få de til å se litt mer "livligere" ut? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest caramiacaramella
Skrevet

En ting jeg gjør hver morgen er å ta litt hvit øyenskygge i øyekroken. Det er jo bare en liten ting, men det hjelper mye for trøtte øyne altså! Du ser så utrolig mye mer opplagt ut med det samme :)

Skrevet
En ting jeg gjør hver morgen er å ta litt hvit øyenskygge i øyekroken. Det er jo bare en liten ting, men det hjelper mye for trøtte øyne altså! Du ser så utrolig mye mer opplagt ut med det samme :)

Bare ikke overdriv så du blir seende ut som en klovn :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

ikke enig i det hele tatt...det fungerer på de med "vanlig" øyne, men tar du hvit skygge på de med "triste" øyne, så kommer det enda mer frem. hvit fremhever og mørk skjuler, så gå heller for en brun skygge over lokket og litt ekstra mørk akkurat i buen ytterst.

ta en eyeliner over 1/3 av lokket og dra litt utover slik at det blir litt katteøyne...

Gjest Gjest
Skrevet

Oisann, slik var jeg også. Jeg bel kalt Cockerspaniel, det så ut som jeg bar på 7 sorger, osv.

Vel, synd og si, men det som hjalp var å fjerne dem kirurgisk. Et knøttlite inngrep, ikke kostet det allverden (ihvertfall ikke i forhold til annen kirurgi). Og slett ikke vondt.

Etter det har jeg ikke hørt noe om det, og leking med sminke er blitt gøy igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å bruke en flytende eyeliner, og dra streken litt ut og opp på en måte :) Da vil ikke øynene dine se så hengete ut hvertfall. Ikke overdriv da selvfølgelig :)

Skrevet

Det funker IKKE å lage katteøyne på øyne som henger i ytterkant. For meg fungerer det med hvit/lys (ikke helt hvit) skimrende eyeliner på våtkanten og litt i øyekroken og en mørkere farge i underkant.Jeg bruker 24/7 eyelinerene fra urban decay. De sitter godt og har bittelitt skimmer i seg sånn at det gir litt "liv"! Jeg napper også brynene slik at øynene "åpner" seg mer. Bruker lite øyeskygge men når det skjer holder jeg skimmerskyggene til øyelokket og bruker matt skygge fra globalen og i området over der øyelokket "henger". Bruker stort sett lyse farger på skyggene mine eller ser jeg bare rar ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...