Spent... Skrevet 12. mars 2010 #1 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei, Hvilken bil vil du anbefale for et par med et barn? Vi har sett mye på ford focus 2008 modell(ønsker ikke en større bil en det), men er litt for dyr. Tenker at det kanskje ikke er nødvendig med en "så stor" bil. Vil du anbefale noen? Takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Del Skrevet 12. mars 2010 Når en har barn vil jeg i alle fall anbefale deg å skaffe en bil med bakdører. Da slipper du å slå fram setet for å komme til baksetene. Jeg gjorde et søk på Finn med følgende kriterier: Maxpris 150000 Minimumspris 100000 Max kjørelengde 150000 Årsmodell fra 2005 til 2010 Kombi 5 dører Stasjonsvogn (da blir det enten kombi eller stasjonsvogn) Personbil Og fikk over 1500 treff... En Peugeot 206 kan kanskje passe dere. De er rimeligere i innkjøp enn en Focus fra 2008, og ganske små. Går for å være driftssikre biler. Du får dem også i en nett liten stasjonsvognutgave, som denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20030391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 12. mars 2010 #3 Del Skrevet 12. mars 2010 Focus er et veldig trygt valg, og jeg ville heller gått et modellår bak i tid og 10 000 km opp i kjørelengde på en Focus før jeg så på 206. Focus er veldig rommelig, kanskje den rimeligste i klassen, gode kjøreegenskaper og utrolig feilfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå