Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg holder på å renovere bader. Fordi det er et lite bad, har jeg tenkt å bruke dusjvegger som kan slås innover - skjønner? Jeg har vært rundt og forhørt meg om priser, og de varierer stort, fra 2000 og opptil 13000. Noen som kan gi meg tips og råd om samsvaret mellom kvalitet og pris. Er det sammenheng? Hva bør jeg se etter?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Duscholux sine dører: Star Round fåes i mange størrelser. Samme pris uansett størrelse. rett under 7000. er kjempe kvalitet! Glasset er 6mm herdet sikkerhetsglass laget i sveits. Alle dusjene har eget "fødselsnummer" så om du noen gang skulle trenge en reservedel, er det veldig enkelt å få tak i. ellers finnes det masse annet bra. Bare velg et godt merke. 6mm glass er mest vanlig. IKKE kjøp noe som er produsert i Kina, er helt forferdelig. Ikke kjøp de som ikke har et merke som bare heter "dusjhjørne", slik du finner på Obs Bygg, MegaFlis og lignende. De er som oftest kinaprodusert og du får aldri reservedeler. dette er jo noe som skal holde i noen år, så sata på kvalitet. Dusjen er jo noe man tross alt bruker hver dag, hvertfall om man er flere i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå