Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Heisan! Jeg har tittet på en brudekjole i en salong og skulle gjerne funnet den på nett også. Jeg spurte i butikken og fikk beskjed om at merket var Nomeca. (tror det var det jeg hørte) Er det noen som har hørt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 10. september 2003 #2 Del Skrevet 10. september 2003 Det må være noe østeuropean eller noe slikt, for det er jo noen typer derfra også. ALdri hørt om det; ville spurt hvem som fører det ( av importører ), for å sikre ikke noe jux og fannteri Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 Har aldri hørt om det dessverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 Aldri hørt om det jeg heller. Søkte litt på nett men ingen resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billeba Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Det kan ikke være Modeca, da? I så falltror jeg hjemmesiden deres er www.modeca.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå