Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei! Som tittelen antyder - noen som vet om det finnes utflukter fra Tyrkia til Israel (Jerusalem) og/eller Libanon? Jeg vet de har sånne turer fra Kypros, men har ikke greid å finne ut om også Tyrkia har slike turer.
oslotur Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hei! Som tittelen antyder - noen som vet om det finnes utflukter fra Tyrkia til Israel (Jerusalem) og/eller Libanon? Jeg vet de har sånne turer fra Kypros, men har ikke greid å finne ut om også Tyrkia har slike turer. jeg trur nok det er vanskelig å finne det på Internett. men hvis du spør dere nede finner du det lettere. spesielt på bussplassene. jeg reiste med en turbuss fra Damaskus til beirut, 4 dager tur/retur med hotell. man finner ikke sånne reiser på internett, man må nesten være der og spørre. jeg har ikke vert i tyrkia før. men jeg vet at fra syria reiser det busser over nesten hele midtøsten. jeg reiste en midtøsten tur i fjor sommer. naturligvis reiste jeg til israel sist siden du ikke kommer inn i libanon eller syria hvis du har besøkt israel føre. turen var spennende og lærerik og ikke minst gøy. jeg vil helt klart anbefale libanon (beirut) på det sterkeste, helt fantastisk by med det beste nattelivet jeg har opplevd. god mat, drikke, fin natur og mange severdigheter. suverent. For å være helt ærlig så likte jeg meg ikke så veldig i israel. mange ortodoxe og konservative jøder som gir deg stygge blikk hvis du ikke kler deg som de mener er "ok" og jeg følte jeg måtte være observang hele tiden. men det var en greit tur
Marshmallow Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Libanon er helt fantastisk! Men det er et stykke fra Tyrkia, og hvis du ikke vil fly må du reise gjennom Syria (som forøvrig også er et flott land). Det tar bortimot et par timer å fly fra Istanbul til Beirut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå