Gå til innhold

Chatroulette

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg var single pleide jeg i ensomme nattetimer å lete opp åpne chattesider på nett, skravlesyk som jeg var. En anonym flørt kunne jeg gjerne være med på, men aller helst bare noen å prate med. Men det var jo 99,9% spørsmål om puppestørrelse, spørsmål om jeg ville komme på msn for å se kjønnsorganer osv osv. Det mest vanlige introspørsmålet var rett og slett "kåt?". Så jeg ga opp...

Jøss, det høres ut som det må være den enkleste sak i verden å sjekke opp damer på slike chattesider (så lenge det faktisk er en dame). Siden alle andre oppfører seg som overkåte galninger så vil man ha musa i boks bare man oppfører seg normalt og høflig ved samtalens start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at dersom det fantes en knapp hvor man kunne luke ut alle sexidiotene, så hadde dette vært morro.

Men på lik linje med annen live chat, så dreier det seg kun om en ting; sex. Og jeg avstår fra runkende ekle skapninger som vil se puppene mine eller så kaller de meg bitch.

men... men... men kvinner er jo like interessert i sex som menn.... Det har jeg jo hørt dere si gang på gang... Og det står jo over alt i media...

Eller gikk enda en myte rett i dass?

Anonym poster: 6df491badb00935a48ae650933b61a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...