Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Del Skrevet 11. mars 2010 Har hørt så mye rart om dette Chatroulette-greia i det siste, at jeg måtte prøve. Og det må jeg si, underholdende var det ihvertfall. Kunne sikkert sittet i hele kveld og bare trykket meg gjennom alle snålingene som dukker opp. Fant faktisk et par normale som det gikk an å veksle noen ord med også! Flere som har prøvd dette? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes at dersom det fantes en knapp hvor man kunne luke ut alle sexidiotene, så hadde dette vært morro. Men på lik linje med annen live chat, så dreier det seg kun om en ting; sex. Og jeg avstår fra runkende ekle skapninger som vil se puppene mine eller så kaller de meg bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #3 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes at dersom det fantes en knapp hvor man kunne luke ut alle sexidiotene, så hadde dette vært morro. Men på lik linje med annen live chat, så dreier det seg kun om en ting; sex. Og jeg avstår fra runkende ekle skapninger som vil se puppene mine eller så kaller de meg bitch. Hva er chatroulette? Da jeg var single pleide jeg i ensomme nattetimer å lete opp åpne chattesider på nett, skravlesyk som jeg var. En anonym flørt kunne jeg gjerne være med på, men aller helst bare noen å prate med. Men det var jo 99,9% spørsmål om puppestørrelse, spørsmål om jeg ville komme på msn for å se kjønnsorganer osv osv. Det mest vanlige introspørsmålet var rett og slett "kåt?". Så jeg ga opp... Er i et godt og solid forhold nå, så sånne sider er enda mindre aktuelt nå enn før. Men iblant sitter jeg alene og kunne tenkt meg noen å skravle med. Kanskje chatroulette er noe å prøve? Men ikke hvis det blir reprise av tidligere chatter jeg har vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pipp Skrevet 12. mars 2010 #4 Del Skrevet 12. mars 2010 Var inne der og sjekket chatrouletten nå. Mange runkende mannfolk... Tror vi må sperre dataen vår for den sida der. Regner med at barna (12 og 15) snart blir oppmerksomme på den, og jeg vil helst ikke ha dem inn der. Ser for meg at det der er et eldorado for pedogriser på jakt etter sitt neste offer. Lett å lure barn til å tro at den de prater med er en på deres egen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. mars 2010 #5 Del Skrevet 12. mars 2010 Hehe, kikka på video i går på youtube, ein fyr som filma heile greia for å se hvor mange han klarte å få til å trykke "next" bare ved å sitte med bar overkropp og med lue på og "danse". Jævlig vittig Mye snålt man kan komme over der ja.. Synd man kan finne ut hvor folka man prater med bor, så det er ikkje 100% anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 12. mars 2010 #6 Del Skrevet 12. mars 2010 Lurt å legge ut en link til saken, for alle oss som ikke vet hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. mars 2010 #7 Del Skrevet 12. mars 2010 http://chatroulette.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 12. mars 2010 #8 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er mulig å legge ut videoer isteden for webcam, så vær klar over at det ikke nødvendigvis er personen dere chatter med som dere ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 12. mars 2010 #9 Del Skrevet 12. mars 2010 Rart at det akkurat kom opp en tråd med det nå, jeg prøvde for første gang for ti minutter siden. Veldig mange perverse fyrer virker det som, men det er jo lett å klikke seg videre da. Litt spennende å kikke inn i stua til en haug med mennesker, men synes det er litt småskummelt, viser ikke ansiktet mitt 100% i hvert fall. Hvordan kan man finne ut hvor de man snakker med bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. mars 2010 #10 Del Skrevet 12. mars 2010 http://www.itavisen.no/837710/nettside-avs...oulette-brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #11 Del Skrevet 10. november 2012 Hehe! Prøvde det nettopp og det er faktisk noen normale folk mellom alle raringene. Men fy så mange ekle mannfolk... Anonym poster: 7062575dbffdbd4dcaead4dc96bfee0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #12 Del Skrevet 11. november 2012 Tipper mange av de siklende mannfolkene der inne er i forhold. Jeg forbyr slike sider. Er bare roten til alt vondt. Anonym poster: 871b334dee31e4ee69b828f5954af915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 11. november 2012 #13 Del Skrevet 11. november 2012 Hehe, jeg og noen venner pleide i blant å henge på chatroulette eller omegle når vi kjedet oss. Det var underholdende det. Men man blir fort mett, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #14 Del Skrevet 11. november 2012 Var inne der og sjekket chatrouletten nå. Mange runkende mannfolk... Tror vi må sperre dataen vår for den sida der. Regner med at barna (12 og 15) snart blir oppmerksomme på den, og jeg vil helst ikke ha dem inn der. Ser for meg at det der er et eldorado for pedogriser på jakt etter sitt neste offer. Lett å lure barn til å tro at den de prater med er en på deres egen alder. De vet garantert om den allerede. Anonym poster: 8106edf60b0d7123c833c7ce19b5f5af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. november 2012 #15 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) De vet garantert om den allerede. Anonym poster: 8106edf60b0d7123c833c7ce19b5f5af Jau, om foreldrene ikke fikk hindret det for to og et halvt år siden, så vet de nok om den nå, ja. Endret 11. november 2012 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #16 Del Skrevet 11. november 2012 Hva om det var deres ektemann som var på slike sider? Anonym poster: 871b334dee31e4ee69b828f5954af915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild H Skrevet 11. november 2012 #17 Del Skrevet 11. november 2012 Morsomt til tider det da. Men sitter aldri på cr alene, tenk hvor flaut å møte en gjeng med folk du kjenner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. november 2012 #18 Del Skrevet 11. november 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 11. november 2012 #19 Del Skrevet 11. november 2012 Haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 12. november 2012 #20 Del Skrevet 12. november 2012 Chatroulette er fint om du vil få deg en latter, i alle fall! Det er sant at det er mange eklinger der, men det finnes også de som faktisk er interessante og/eller morsomme å prate med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå