Gjest Linnea Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Tror jeg har fet hud som er fuktfattig.. Men er usikker. Jeg har litt kviser (har blitt bedre med årene), men endel sorte prikker og store porer i kinnene. Er ganske tørr på nesa, og av og til på haka og i pannen - dette spesielt etter en dusj. Derfor har jeg tenkt at fet og fuktfattig hud ikke er så dumt. Tenker å kjøpe Dermalogica, har hørt at det er bra. Tips? =)
Gjest Armule Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Sorry, har bare prøvd Decleor! Har ikke tenkt å bytte med det første, siden det funker fett
desert_rose Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Tror Declor som er nevnt kan gjøre mer for huden din en Dermalogica da denne er veldig basic hudpleie mens Decleor har flere aktive ingredienser som kan gjøre en faktisk forskjell på huden. Lykke til.
Jade Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vær så snill å gå til en hudpleier så hun kan finne den *rette* hudtypen din og gi deg litt veiledning og vareprøver! Så slipper du å bruke tusenvis av kroner på produkter som ikke passer deg og din hudtype. Selv om du handler på nett, er det mye penger å tape på bomkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå