Gjest -Taxidriver- Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 syns det er slitsomt å gå inn i aerobic-salen, gruer meg litt for det.. Har dere følt det "skremmende" å gå inn i felles-saler på Elexia eller andre treningsstudioer? kult hvis dere har noen tanker om dette?
Chanel.No5 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Har dere følt det "skremmende" å gå inn i felles-saler på Elexia eller andre treningsstudioer? Hva er det som skremmer deg?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Jeg syntes det var skremmende før. Man tenker at alle andre ser på deg, og er redd for å dumme deg ut. Men når alt kommer til alt driver man jo ikke å glaner på alle andre på gruppetimene, man er jo mest opptatt av seg selv, og å gjøre øvelsene riktig. Hvor mye legger du merke til andre personer liksom?
Wildy Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Da jeg begynte på trening først gang for mange, mange år siden syntes jeg det var skummelt de første gangene. Men oppdaget etterhvert at de aller, aller fleste har mer enn nok med å få med seg sine egne armer og ben, og bryr seg katta om de andre.
Miko Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 syns det er slitsomt å gå inn i aerobic-salen, gruer meg litt for det.. Har dere følt det "skremmende" å gå inn i felles-saler på Elexia eller andre treningsstudioer? kult hvis dere har noen tanker om dette? Bare kom inn - vi som er der bryr oss ikke! Du føler det sikkert litt som at du er den eneste som er ny. You`re not - det er som regel en mix av nye, gamle, flinke, mindre flinke på alle timene. Felles for dem alle er at de er mest opptatt av å stokke sine egne ben og følge med på instruktøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå