Gjest -Taxidriver- Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Var innom Prixbutikken idag, og der hadde begynt en ny jente der. Hun var skikkelig søt, men da vi sto der face to face i kassa, såg jeg at hun hadde en svart bart.... Med tanke på det overfladiske samfunnet vi lever i, ble dette en turn off...Det er synd!
Gjest Gjest_lillemor_* Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Typisk mannfolk...hun var sikker søt...og mange gode kvaliteter...ja det er synd at samfunnet skal bli så overfladisk....
Gjest -Taxidriver- Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Barte-Petra. he he, ja det var det! Men er u ikke enig i at det er turn off. Kanskje hun venter på transeoperasjon, eller at hun var en shemale...ikke vet jeg...vet ikke om jeg tør å spørre henne heller.... vet ikke om jeg vil slikke barten hennes...lol
Gjest Eurodice Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 he he, ja det var det! Men er u ikke enig i at det er turn off. Kanskje hun venter på transeoperasjon, eller at hun var en shemale...ikke vet jeg...vet ikke om jeg tør å spørre henne heller.... vet ikke om jeg vil slikke barten hennes...lol Pleier du å slikke på damene som sitter i kassa i butikker?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Mørkhåret bart og hårete armer og ben er turn-off på kvinner, ja! Merkelig at hun ikke har såpass vett at hun tar det bort.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Har ei vennine med svart bart, og jeg som jente synes det er skikkelig stygt. Forresten.. Er det ikke helt formalt å ha hår på armene hos jenter? Er det sånn at man skal barbere vekk det også nå? Da har jeg isåfall gått glipp av noe.
Sequax Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jo mørkere man er, jo tydeligere syns hårene. Kanskje barten henne syns fra en vinkel som hun ikke ser selv ? Eller når sola skinner i den ? Hun har vel ikke akkurat snurrebart heller, eller...?
Gjest Eurodice Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Mørkhåret bart og hårete armer og ben er turn-off på kvinner, ja! Merkelig at hun ikke har såpass vett at hun tar det bort. Det er selvfølgelig viktigere å ta hensyn til hva "alle andre" synes, enn hva hun selv kanskje ikke bryr seg noe om.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har en venninne som spurte meg mens kjæresten hennes var tilstede: "Hvordan fjerner du barten din?" Veldig gøy å bli hengt ut slik av en venninne...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har en venninne som spurte meg mens kjæresten hennes var tilstede: "Hvordan fjerner du barten din?" Veldig gøy å bli hengt ut slik av en venninne... Da burde du svart: "På samme måten du fjerner din." :gjeiper:
Gjest Iah Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Jo mørkere man er, jo tydeligere syns hårene. Det er sant, men en blond bart er heller ikke lekkert sett i profil i godt dagslys.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Det er sant, men en blond bart er heller ikke lekkert sett i profil i godt dagslys. Nei, jeg kjenner et par med lyseblond bart. Den skinner opp, kan du si.
El Capitan Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Du skal da ikke ha sex med barten hennes! Dermed er den irrelevant
Gjest Gjest* Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 De fleste mennesker har hår i ansiktet...sånn er det nå engang..menn og kvinner...alt en skal henge seg opp i.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #16 Skrevet 13. mars 2010 Føler temaet er litt tabu og lurer på hvor mange som fjerner barten av kvinner på forumet. Jegg gjør det med krem
Torine Skrevet 13. mars 2010 #17 Skrevet 13. mars 2010 Hvilken krem bruker du? Jeg gjør det med voks, syns det er væert om våren og sommeren i forhold til lyset. Måtte smile litt av min mor her når det var 28 minusgrader og vi var ute frøys barten hennes med hvite snøkrystaller på. Har ikke sett den så mye ellers. Hun er veldig vakker, men akkurat da så hun litt komisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå