Gjest Brud 2014 Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Hvor lang tid i forveien planlegger dere? Vi skal gifte oss om 8 år men har bestilt kirke og prest. Lokalet er i boks og vi har innvitert alle gjestene. Middag er i orden og vin/drikke på plass. Kjolen er bestilt og bordkort og alle dekorasjonene er i orden. Tror dere jeg rekker det?? Jeg har engasjert alle tidligere ellever på skolen jeg gikk på for 15 år siden til å se meg i kjolen for å få deres mening. Alle syns jeg var bedårende. Men uansett. Dettte er jo MIN dag og jeg er sikker på at jeg kommer til å bli slående flott uansett hva andre måtte mene! Det eneste som ikke er bestilt ennå er bryllupskake. Bør jeg begynne med det nå tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. september 2003 #2 Del Skrevet 10. september 2003 Haha, veldig morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 Utfra det jeg har lest her på KG'es brullypsider, så har du ikke mer tid enn du trenger. Nå må du ikke kjøpe inn middagen for tidlig, så den blir steingammal Skal du servere noe gryterett så kan du kjøpe inn hurtigris eller spagetti, det står seg en mannsalder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 I min tidsregning er det mer enn 8 år til 2014. Kanskje du bør føre opp et mattekurs på ønskelista dere sikkert også har begynt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Håper dere har kjøpt in en god LAGRINGSvin da som blir bedre med årene Kake står seg sjelden i åtte år, men det er kanskje verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 10. september 2003 #6 Del Skrevet 10. september 2003 Utfra det jeg har lest her på KG'es brullypsider' date=' så har du ikke mer tid enn du trenger. Nå må du ikke kjøpe inn middagen for tidlig, så den blir steingammal Skal du servere noe gryterett så kan du kjøpe inn hurtigris eller spagetti, det står seg en mannsalder [/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #7 Del Skrevet 10. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #8 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har planlagt bryllup siden 1990 og gifter meg i 2004. Det blir temmelig nøyaktig fjorten år, det... Men kaken venter jeg med å bestille til det nærmer seg litt til, ellers synes jeg vel du er godt i rute... Godt med alt som er gjort! Klem Tex Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. september 2003 #9 Del Skrevet 11. september 2003 Høres ut som om du har litt knapp tid - liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå